اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 238

حجت‌الاسلام محمودی: انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین گفت: محدوده جغرافیایی انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست.

حجت‌الاسلام محمودی: انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام محمودی در جمع مردم مومن و ولایی شهرستان ورامین اظهار داشت: دهه مبارک فجر پیام‌های حیات بخشی برای همه ما ایرانی‌ها و نیز مردم جهان دارد، محدوده جغرافیایی انقلاب اسلامی ما تنها ایران نیست، بله مردم ایران افتخار دارند که 34 سال پیش به دعوت نایب امام زمان (عج) لبیک گفتند اما شعارهای انقلاب اسلامی ایران جهانی است و انقلاب ما در تمام دنیا سایه افکن شده است.

وی تصریح کرد: امروز بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و نیز تمام حرکت‌های آزادی‌خواهانه در جهان ریشه در حرکت انقلابی شما دارد، بدانید تا زمانی که شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» هست، تا زمانی که هدف و آرمان این نظام ظلم‌ستیزی است انقلاب ما دشمن خواهد داشت و به همین دلیل ما باید خود را برای دفاع از عزت و عظمت انقلاب اسلامی آماده کنیم.

این مسئول مهمترین ابزار آمادگی در برابر دشمنی‌های استکبار جهانی را افزایش بصیرت دانست و افزود: باید ولایت فقیه را خوب بشناسیم، آگاهی‌های خود را افزایش دهیم، اتحاد خود را حفظ کنیم، دشمنان می‌خواهند بین ما تفرقه افکنند، بین قوا جدایی بیندازند، دشمنان خارجی، عناصر ضد انقلاب و فتنه گر و افراد وابسته به جریان انحرافی همه و همه در پی اختلاف افکنی هستند، باید این موقعیت حساس را به خوبی بشناسیم.

وی گفت: تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم تمام توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین با اشاره به راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن افزود: در 22 بهمن مردم ایران بار دیگر «نه» بزرگی به دنیای کفر و شرک و نفاق خواهند گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن منتظری امام جماعت مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) نیز در ابتدای این مراسم طی سخنانی با بررسی افتخارات انقلاب اسلامی گفت: این افتخار و عزت به برکت خون شهدا است، همه ما باید قدردان این انقلاب باشیم و قدردانی از نعمت انقلاب با عمل و به وظایف ممکن می‌باشد.

انتهای پیام/2462/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول