اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

انقلاب اسلامی مدنیت غرب و دنیای استکبار را به چالش کشاند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: انقلاب اسلامی توانست مدنیت غرب و موجودیت دنیای استکبار را به لرزه و چالش کشاند.

انقلاب اسلامی مدنیت غرب و دنیای استکبار را به چالش کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام احد آزادیخواه ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در دانشگاه آزاد واحد همدان اظهار کرد: امام خمینی (ره) وعده پیروزی را با اتکاء به خداوند متعال در آغاز نهضت به مردم مسلمان ایران دادند و مردم نیز با توکل به خداوند و رهبری این مرجع عالیقدر با تمام وجود در برابر استبداد رژیم شاهنشاهی ایستادند و با مقاومت خود توانستند این رژیم را ساقط کنند.

وی تصریح کرد: از هنگامی که خورشید انقلاب اسلامی در آسمان این سرزمین به رهبری حضرت امام خمینی (ره) طلوع کرد، بعد از چند سال شعاع اندیشه‌های ناب و نورانی این شمس پرفروغ تا قلب زمین و زمان پیش رفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان داشت: هیچ نقطه‌ای از این کره خاکی نیست که نام خمینی کبیر و انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را نشنیده باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب امام خمینی(ره) با جوهره دین و مشخصه‌های ظلم ستیزی، عدالت‌خواهی و مردم‌مداری همراه بود، افزود: عناصر قدرتمندی که وقتی با فرهمندی و رهبری این مرد بی‌نظیر در آمیخت، طوفانی سهمگین از خیزش مردمی برپا شد.

آزادیخواه تصریح کرد: امام نه تنها یک دولت مورد حمایت قدرت‌های بزرگ دنیا را که یک حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را از بیخ و بن بود، برکند، بلکه مدنیت غرب و موجودیت دنیای استکبار را نیز به لرزه و چالش کشاند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصتی برای رویش مجدد (از صدر اسلام) و حیرت‌انگیز گلواژه‌هایی نظیر خدا، ایمان، عدالت و معنویت دانست و افزود:‌ انقلاب گلواژه‌ای بر شاخه‌های خشکیده و ترک خورده فطرت انسان معاصر بود، چرا که این رویش عمومی، نویدبخش افول مکتب‌های مادی و مرگ تمدن منحط غرب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان داشت: انقلاب اسلامی تهدیدی بی‌نظیر برای دو ابرقدرت جهان آن روز یعنی آمریکا و شوروی سابق به حساب می‌آمد.

وی با اشاره به سه رکن اساسی انقلاب یعنی مشروعیت، مقبولیت و کارآمدی تأکید کرد: برگزاری همه پرسی بعد از پیروزی انقلاب خاستگاه دموکراسی را در نظام جمهوری اسلامی مبین ساخت.

آزادیخواه در پایان سخنانش اظهار کرد: مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی بارها به بوته آزمایش گذاشته شد و سربلند بیرون آمده و اگر خللی در کارآمدی نظام به وجود آید، نقطه ضعف ماست.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول