اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

سالگرد پیروزی انقلاب فرصتی برای مانور قدرت ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی در پیامی به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن؛ سالگرد پیروزی انقلاب را فرصتی برای خلق حماسه‌ای نو و مانور قدرت ایران اسلامی دانست.

سالگرد پیروزی انقلاب فرصتی برای مانور قدرت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، استاندار خراسان‌رضوی در پیامی به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: دهه مبارک فجر، نکوداشت بهار انقلاب و یاد‌آور روزهایی است که شکوفه‌های خون‌رنگ ایران‌ اسلامی در سنگ‌فرش سرزمینی به وسعت ایران پرپر شدند تا طومار استکبار برای همیشه از این کشور رخت بربندد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به موهبتی ماندگار برای مردم خداجو و وفادار این مرز و بوم تبدیل شود.

فروزان‌مهر ادامه داد: دهه فجر در ادبیات انقلاب اسلامی، واژه‌ای فراتر از 10 روز استقامت و پایمردی است، در این دهه هم‌دلی و اطاعت از ولایت در پهن‌دشت ایران تبلور یافت تا زنان و مردان شریف این سرزمین، جلوه‌های ناب تبعیت از فرامین الهی را متجلی سازند.

وی یادآور شد: امروز ایران اسلامی در سی و چهارمین بهار آزادی خود، راست قامت و استوار با اهتزاز پرچم استقلال و آزادی، عزتمندانه در عرصه گیتی می‌درخشد و در جایگاه الگویی شایسته برای جهان منتظر تحول، امواج معنوی خود را به مردان و زنان تشنه رهائی هدیه می‌کند.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: این روزها که بیداری اسلامی و شعله‌های دیکتاتور سوزی، اقصی نقاط جهان را در برگرفته، ایران سرافراز به یمن تبعیت از ولی امر مسلمین با عبور پیروزمندانه از دام موانع و توطئه‌های سخت و نرم دنیای استکبار به نمادی مبدل شده که عاشقان آزادگی و استقلال با پیروی از روش و منش ملت سربلند آن، فروریختن بنای ظلم و چشیدن طعم شیرین پیروزی را تجربه می‌کنند.

فروزان‌مهر بیان کرد: امروز در حالی‌که با پایمردی و بصیرت ملت غیور ایران، ترفند تحریم نیز شکست را تجربه می‌کند و توطئه‌گران در گرداب مشکلات اجتماعی و اقتصادی خود غوطه‌ورند، باید سالگرد پیروزی انقلاب در نظر جهانیان به فرصت خلق حماسه‌ای نو و مانور قدرت ایران اسلامی تبدیل شود.

وی افزود: با تبریک این روزهای فرخنده و الهی اطمینان دارم امسال یوم‌الله 22 بهمن با حضور متراکم و یکپارچه قشرهای مختلف مردم انقلابی و متدین در صحنه به ویژه در جای جای خراسان‌رضوی بار دیگر حماسه‌های بی‌بدیلی از وحدت و هم‌دلی، اطاعت از رهبری و تکریم خدمتگزاران جلوه‌گر می‌شود و حضور به یاد ماندنی مردم، موجبات یأس و ناامیدی دشمنان و عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم می‌کند. 

انتهای پیام/70001/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول