اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فراکسیون روحانیون مجلس

یادواره 54 شهید انقلاب استان مرکزی برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر نخستین یادواره 54 شهید انقلاب اسلامی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

یادواره 54 شهید انقلاب استان مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در این یادواره اظهار داشت: امروز مهم‌ترین سرمایه ایران اسلامی شهدای ارزشمند و گران‌قدری هستند که با خون خود موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی شدند.

حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی با تاکید بر اینکه عشق به شهید و شهادت در تار و پود مردم ایران زمین نهفته است، بیان داشت: عشق به شهادت رمز پیروزی ایران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود، عشق به شهادت هدیه‌ای الهی است که در وجود تک تک مردم ایران اسلامی وجود دارد.

وی تصریح کرد: خون شهدا در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نظام اسلامی را در برابر تمام توطئه‌های دشمنان بیمه کرد و موجب شد دشمنان نتوانند هیچ کدام از نسخه‌های پیچیده برای انقلاب را پیاده‌سازی کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهدا با پیروی از ولایت فقیه موجب موفقیت و پیروزی انقلاب شدند، خاطر نشان کرد: امروز همه باید  راه شهدا و ایثارگران را ادامه داده و اجازه ندهند دشمنان از طریق جنگ نرم و فشارهای اقتصادی به خواسته‌های پلید خود علیه نظام اسلامی دست یابند.

آشتیانی در ادامه بر لزوم حفظ وحدت در بین مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: فرمایشات اخیر رهبری پیرامون وحدت و همدلی برای همه مسئولان و آحاد ملت حجت شرعی است و همه باید گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشند.

وی تاکید کرد: امروز عزت نظام به برکت ولایت فقیه است و هیچ فرد و جریانی حق ندارد بر نادیده گرفتن فرامین رهبری به اختلافات دامن بزند.

مصطفی مشایخی  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز  گفت: استان مرکزی در دوران انقلاب 54 شهید تقدیم انقلاب کرده که شهید ادبجو نخستین شهید انقلاب اراک است.

انتهای پیام/87005/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول