اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد

وحدت مسلمانان رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت میان مسلمانان و پیروی از رهبری بزرگ‌ترین رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب بود.

وحدت مسلمانان رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد آیت‌الله حسن عالمی صبح امروز در جمع مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد ولی‌عصر اظهار کرد: در حال حاضر در موقعیتی قرار گرفته‌ایم که دشمن با توطئه‌های گوناگون تمام سعی خود را می‌کند تا بتواند اتحاد و یکپارچگی مردم را دگرگون و ریشه‌های انقلاب را نابود سازد.

وی تاکید کرد: وظیفه تمام مسلمانان این است که با بصریت و هوشیاری دچار دسیسه و توطئه دشمنان نشده و با وحدت و پیروی از رهبر معظم انقلاب جواب دندان‌شکنی به دشمنان اسلام بدهند.

عالمی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید مسلمانان دو گروه هستند گروه اول پیشتازان دین که در راه اسلام از جان خود گذشته و شهیدان جاوید می‌شوند و گروه دوم افرادی هستند که ادامه‌دهنده راه شهیدان و وظیفه حفظ آرمان‌های شهیدان را بر عهده دارند،بنابراین در حال حاضر وظیفه تمام افراد حفظ آرمان‌ها و نگه‌داری نهضت و انقلاب است.

وی یادآور شد: انقلاب و نهضتی که امروز به ما رسیده دستاورد جان‌فشانی و رشادت‌های 70 هزار شهیدی بوده که نهال این انقلاب را از آغاز با معنویت و قرب الهی کاشته و امروز این نظام استوار اسلامی به ما رسیده و هر کدام از ما وظیفه داریم از این انقلاب و نظام دفاع کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز جوانان کشور وارثان اصلی نظام و حکومت هستند گفت: ترس اصلی توطئه‌گران و اینکه هیچ دشمنی فکر تعارض به این مرز و بوم را ندارد ترس از جوانان با بصیرت مسلمان است.

عالمی با اشاره به اینکه در آغاز اسلام پیامبر با اصحاب اندک خود با سختی و مشقت بسیاری روبه‌رو بود و دشمن برای خاموش کردن چراغ اسلام شکنجه‌های سختی بر اصحاب پیامبر روا می‌داشت، اظهار کرد: تمام شکنجه‌ها با رشادت نام‌آورانی مانند عمار، یاسر، بلال، مالک و دیگر اصحاب بی‌فایده بود و اسلام جاویدان ماند و امروز نیز مردم باید با پایداری و مقاومت وفاداری خود به دین را به شهیدان ثابت کرده و همواره پشتیبان رهبر معظم انقلاب باشند.

وی تاکید کرد: امروز اگر دشمن مردم و به‌ ویژه جوانان را پشتیبان این نظام و حکومت نبیند بی‌شک لحظه‌ای آرام نمی‌نشیند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تاکید خاص بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بر وحدت میان مسلمانان یادآور شد: انقلاب و وحدت امروز مسلمانان ایران نمونه یک حرکت بزرگ و فراگیر شده و امروزه شاهد هستیم که دیگر کشورها نیز با الگوپذیری از این نظام و انقلاب اسلامی در حال قیام بر ضد حکومت‌های مستکبر جهان هستند.

گفتنی است در این مراسم از تصاویر 22 شهید انقلاب توسط مادران شهید رونمایی شد و در پایان با اهداء تندیس و تقدیرنامه از خانواده‌های معظم شهدا تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/70004/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول