اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان صورت گرفت

برپایی یادواره نخستین شهید انقلاب شهرستان کهگیلویه

خبرگزاری فارس: با حضور آحاد مختلف مردم شهرستان کهگیلویه، یادواره اولین شهید این شهرستان در محل گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.

برپایی یادواره نخستین شهید انقلاب شهرستان کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز و با حضور آحاد مختلف مردم شهرستان کهگیلویه، یادواره اولین شهید این شهرستان در محل گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی همراه بود، حجت‌الاسلام بزرگواری با بیان اینکه سید علی نورالدینی از افتخارات استان و اولین شهید نهضت اسلامی و انقلاب در این شهرستان است، اظهار داشت: تاریخ استان، رشادت‌ها و مبارزات این روحانی جلیل‌القدر را فراموش نمی‌کند.

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس ادامه داد: حضور باشکوه مردم در یادواره شهید نورالدینی، نشان از میزان ارادت آن‌ها به راه شهیدان است.

بزرگواری با بیان اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر میزان تعلق خاطر خود به نظام و رهبری را به جهانیان نشان خواهند داد، خاطرنشان کرد: هیچ عاملی باعث نخواهد شد که مردم از راه شهیدان و پیروی از ولایت خسته و دلسرد شوند.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی، عظمت و رمز پیروز انقلاب را در گرو پیروی از ولایت فقیه دانست و عنوان کرد: دشمن به این مهم پی برده و سعی دارد در این پیوند محکم رهبری و مردم با دسیسه‌های گوناگون رخنه ایجاد کند.

وی اضافه کرد: دشمن به خیال خام خود سعی دارد مردم را از حمایت ولایت و رهبری باز دارد، اما با بصریت و دوراندیشی ملت سرافراز و آزاده ایران اسلامی این آرزوی خود را به گور خواهد برد، کما اینکه تاکنون نتوانسته هیچ کاری از پیش ببرد.

وی با اشاره به اهمیت زیارت قبور شهدا و پاسداشت آن‌ها اذعان داشت: شهدا ستارگان افلاک در زمین هستند و همیشه برای مردم و مسئولان چراغ راه خواهند بود.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس یادآور شد: ملت ایران با تبعیت از رهبر کبیر و معمار انقلاب درس آزادگی را به ملت‌های جهان داده و امروز اگر حرکت‌های انقلابی در منطقه رخ می‌دهد به تبعیت و از اثرات انقلاب پر فروغ ملت ایران است.

به گزارش فارس، در حاشیه این مراسم که با حضور پرشور مردم و مسئولان همراه بود، برنامه‌های مختلفی از جمله سرود و قدردانی از خانواده معظم شهید نورالدینی برگزار شد.

انتهای پیام/82008/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول