اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

باید مبارزان در راه انقلاب تجلیل شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار منوجان گفت: باید از کسانی که برای اسلام و پیروزی انقلاب زحمت کشیده‌اند، تجلیل کنیم تا برای نسل آینده روشن شود که انقلاب چگونه به پیروزی رسیده است.

باید مبارزان در راه انقلاب تجلیل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری در حاشیه اهدای تندیس ایثار و شهادت به خانواده مرحوم حجت‌الاسلام غلامرضا معتمدی‌نیا در این شهرستان اظهار داشت: این پنجمین سال است که اهدای تندیس ایثار و شهادت به دلیل تجلیل از کسانی که قبل از انقلاب اسلامی در زمینه شکل‌گیری انقلاب تلاش کرده‌اند، انجام می‌شود.

وی افزود: باید از چنین خانواده‌هایی تقدیر و تشکر کرد، زیرا برای نسل آینده روشن شود که چنین افرادی برای این انقلاب زحمت کشیده‌اند.

تشکری بیان کرد: این اهدای تندیس تلنگری به ذهن خودمان و تقدیر و تشکر از خانواده چنین افرادی است، هر کس برای اسلام و انقلاب زحمت کشیده باشد، باید تقدیر و تشکر شود و ما هم باید در ذهن خود این تصور داشته باشیم که پیرو راه آنها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما امروز آسایش و راحتی داریم از زحمات چنین افرادی است و آنها راه را به به درستی شناخته و دل در گرو اسلام بستند و ما باید به موضوع اصلی و اساسی توجه داشته باشیم که ایمان به خدا و وحدت و یکپارچگی داشته باشیم.

* برگزاری شب شعر انقلاب در منوجان

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان شب شعر انقلاب همراه با برنامه‌های موسیقی محلی هوشنگ کردستانی و قرائت شعر شاعران کشوری و جنوب استان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حسی کوه‌پیما رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان گفت: هدف از برگزاری شب شعر زنده نگهداشتن یاد و خاطره روزهای آغازین انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا است.

وی افزود: برنامه مسابقه پیامکی ادبی فجر و قرائت شعر طنز انقلابی نیز در روز 22 بهمن از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2655/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول