اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز ـ 143

حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر ادامه مسیر انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه به لزوم حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر ادامه مسیر روشن انقلاب اسلامی توسط صاحبان اصلی آن است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر ادامه مسیر انقلاب است

لهراسب رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با گرامیداشت یاد و خاطره پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردهای آن اشاره کرد و گفت: استقلال و آزادی و عدم وابستگی به غرب از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بوده است.

معاون فرماندار سوادکوه به انواع تحریم‌ها و مشکلات ایجاد شده توسط استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ ایران که امام راحل آنان را برتر از ملت دوران رسول خدا توصیف فرموده بود، مهم‌ترین پشتوانه موفقیت‌های انقلاب اسلامی بعد از لطف الهی بوده‌اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه ملت، صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند، گفت: ولی‌فقیه محور آرمان‌خواهی ملت ایران است.

وی هزینه‌های مردم ایران برای مقابله با نقشه‌های مختلف دشمنان را برشمرد و یادآور شد: اهدای خون جوانان برومند و پیروزی در دفاع مقدس و دستیابی به موفقیت‌های بزرگ علمی و سیاسی، برخی از کارنامه ملت ایران در حمایت و پشتیبانی از آرمان‌های نظام اسلامی بوده است.

رحمتی به ادامه دشمنی‌های نظام سلطه علیه ایران اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی متعلق به ملت است و مردم ایران هم در همه مقاطع از آن حمایت کرده‌اند و حضور پرشور و شعوری در میادین مختلف داشته‌اند و خواهند داشت.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه به لزوم حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و یادآور شد: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر ادامه مسیر روشن انقلاب اسلامی توسط صاحبان اصلی آن است.

وی به دسیسه‌های دشمنان داخلی و بین‌المللی علیه اهداف بزرگ و متعالی ملت ایران اشاره کرد و با تاکید بر این که ملت ایران با محوریت ولی فقیه به ادامه موفقیت‌های خود دست خواهند یافت، گفت: ولی‌فقیه محور آرمانخواهی ملت ایران است.

انتهای پیام/86015/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول