اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز ـ 142

محمدیان: نقش مساجد در شکل‌گیری انقلاب مؤثر بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل گفت: مسجد و پایگاه در شکل‌گیری انقلاب مؤثر بوده است.

محمدیان: نقش مساجد در شکل‌گیری انقلاب مؤثر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ساختمان جدید پایگاه شهید قاضی طباطبایی آمل با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه آمل و کرمی جانشین سپاه ناحیه آمل و اعتباری حدود 350 میلیون ریال افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل در این مراسم با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر به خوبی می‌دانیم که قرابت میان مسجد و پایگاه در شکل‌گیری انقلاب مؤثر بوده است، افزود: به این ترتیب تعدادی از جوانان در غالب بسیج مردمی که بدون حزب و گروه بودند در مساجد تصمیم‌‌گیری می‌کردند.

حجت‌الاسلام حسین محمدیان با اشاره به اینکه حفظ وحدت در میان اعضای هیئت امنا و مردم و بسیجیان از وظایف مهم پایگاه است بر برگزاری مراسم‌های مختلف در این پایگاه تاکید کرد.

فرمانده پایگاه شهید قاضی طباطبایی حوزه کربلا 08 آمل در این آئین افتتاح با اعلام اینکه دهه فجر یادآور رشادت و دلیرمردی‌های مردان و زنانی است که نام انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه جاودانه کردند گفت: همه ما وظیفه داریم با جان و دل از آرمان‌های انقلاب، امام امت و شهدا دفاع کرده و ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

عزت‌الله یداللهی با اعلام اینکه پایگاه شهید قاضی طباطبایی سالیان زیادی را به فعالیت فرهنگی و مذهبی مشغول است تصریح کرد: در مدت حدود 10 سالی که فرماندهی این پایگاه را بر عهده دارم تحولات زیادی را در بخش‌های مختلف شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت و اتمام ساختمان جدید این پایگاه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما و اعضای شورای پایگاه بوده است اذعان داشت: این ساختمان که حدود یک سال و نیم گذشته کار ساختش آغاز شده است در ایام‌الله دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

یداللهی با اشاره به اینکه این پایگاه حدود 320 نیروی عادی و 250 نیروی فعال دارد، گفت: 15 شهید به این پایگاه منتسب بوده و به خاطر داشتن فعالیت‌های متعدد فرهنگی، هنری، مذهبی، ورزشی و اردویی یکی از پایگاه‌های شاخص شهرستان هستیم.

به گفته وی، کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه، دیدار ادواری با خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مستمر و تاثیرگذار طرح صالحین نیروهای بسیج، تشویق رتبه‌های برتر علمی دانشجویی و دانش‌آموزی، برپایی تمام مناسبت‌های ملی، مذهبی و مناسبت‌های اهل بیت و معصومین، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، اردویی، تفریحی و سیاحتی از برنامه‌های این پایگاه است.

این مسئول یادآور شد: ساختمان این پایگاه در دو طبقه طرح‌ریزی شده که با زیربنای 120 متر برای هر طبقه ساخته شد که در آن 120 متر برای فضای پایگاه بسیج برادران، 45 متر برای فضای پایگاه خواهران و 40 متر برای فضای فرهنگی و آموزشی در نظر گرفته شد.

یداللهی با تاکید بر اینکه اعتباری حدود 350 میلیون ریال برای این پروژه هزینه شده است گفت: از محل اعتبارات تجهیز پایگاه‌های بسیج محلات در دو مرحله حدود 200 میلیون ریال اختصاص پیدا کرد.

انتهای‌پیام/86012/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول