اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

حراست از انقلاب وظیفه‌ای ملی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حراست از آرمان‌های انقلاب و تلاش برای تحقق آنها وظیفه‌ای ملی قلمداد می‌شود.

حراست از انقلاب وظیفه‌ای ملی است

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم، فرا رسیدن این ایام را تبریک گفت و اظهار داشت: اقشار مختلف مردم و همه ملت ایران در سال‌های قبل از به پیروزی رسیدن انقلاب تلاش کردند تا حکومت دینی تاسیس کنند لیکن در حال حاضر همه این جان‌فشانی‌ها به ثمر رسیده است بنابراین باید با جان و دل برای حراست از دستاوردهای انقلاب تلاش شود.

وی اتحاد و همدلی را یک ضرورت برای جامعه کنونی ایران اسلامی دانست و افزود: باید مسئولان و مقامات اتحاد خود را حفظ کرده ضمن اینکه به طرح مسائل و مشکلات مبادرت کرده و نقدهای سازنده ارائه می‌دهند تلاش کنند روابط‌‌شان آسیب ندیده همچنان برای خدمت به ملت ایران با یکدیگر تشریک مساعی کنند.

قاضی‌پور با بیان اینکه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قابل ‌شمارش نیست، افزود: در همه حوزه‌ها اعم از علمی، صنعتی، پژوهشی تحولات زیادی رخ داده است که باید این توفیق‌های به دست آمده را به شکل صحیح تبیین کرده مردم را در جریان امور قرار داد تا تبلیغات سوء دشمنان بر ذهن و تفکر آنها تاثیر منفی بر جای نگذارد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: در این روز ملت بزرگ ایران از همه اقشار در راهپیمایی شرکت کرده و حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند تا ایادی استکبار جهانی هوشیار باشند اقدامات مغرضانه و فضاسازی علیه نظام بر روحیه ولایتمداری ملت کشور ما تاثیر منفی بر جای نمی‌گذارد.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول