اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد:

تیزهوشی رهبر انقلاب اجازه نداد مسیر انقلاب منحرف شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد: در دوران انقلاب حباب‌هایی چون مجاهدین خلق چند صباحی خودی نشان دادند اما تیزهوشی سکاندار انقلاب تمام توطئه آنان را خنثی کرد و رودخانه زلال انقلاب به مسیر خود ادامه داد.

تیزهوشی رهبر انقلاب اجازه نداد مسیر انقلاب منحرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از حافظان و قاریان قرآن سعدآباد ضمن تبریک سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: بیان معارف و حقایق قرآن و عرضه آن به جهانیان از رسالت‌های مهم انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی افزود: در طول تاریخ بشریت، انقلاب‌ها و جنبش‌های فراوانی رخ داده که بسیاری محکوم به فنا و تعداد اندکی از آنها ماندگار بوده است.

وی تصریح کرد: قرآن حرکت‌ها و جنبش‌ها را به دو گونه حق و باطل تقسیم کرده و جنبش‌های حق‌طلبانه را ماندگار و حرکت‌های باطل‌محور را محکوم به فنا دانسته است؛ بنابراین انقلاب اسلامی که ادامه دهنده خط نبوت پیامبر اعظم(ص) است، باقی خواهد ماند و هر روز بر عزت و عظمتش افزوده خواهد شد، چرا که این سنت الهی است و سنت خدا تغییر ناپذیر است.

این مسئول بیان کرد: پیش و پس از انقلاب حباب‌ها و کف‌هایی همچون چریک‌های فدایی و مجاهدین خلق یا همان منافقین توانستند چند صباحی بر گرده مردم سوار شوند و خودی نشان دهند، گروه‌هایی همچون نهضت آزادی نیز خود را به بلندای حکومت رساندند و فرمان حکومت را به دست گرفتند؛ اما تیزهوشی سکاندار این انقلاب تمام توطئه آنان را خنثی کرد و رودخانه زلال انقلاب به مسیر هدایت‌بخش خود ادامه داد.

جمالی یادآور شد: دشمنان امروز هم ساکت ننشسته‌اند و با توطئه‌های گوناگون برای کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی و تضعیف نظام تلاش می‌کنند.

وی گفت: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ به اصطلاح نرم وارد شده که مسئولان فرهنگی و هنری نقشی حساس و وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارند و باید در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

در ادامه این مراسم بین قاریان و حافظان قرآن مسابقه‌ای برگزار شد که به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/2451/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول