اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی مطرح کرد

معرفی چهره واقعی انقلاب با استفاده از ابزار هنری

خبرگزاری فارس:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: با گره زدن ارزش‌های انقلاب اسلامی در قالب‌های مختلف هنری می‌توان، چهره واقعی انقلاب را به مردم دنیا معرفی کرد.

معرفی چهره واقعی انقلاب با استفاده از ابزار هنری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سعید سرابی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتقال مفاهیم در قالب هنر به اثرگذاری و ماندگاری آن موضوع کمک شایانی می‌کند.

وی توانایی بالای هنر را راهی مؤثر برای انتقال مفاهیم در عرصه بین‌المللی دانست و افزود: هنر به افراد این امکان را می‌دهد تا ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خارج از مرزهای کشور صادر کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: با گره زدن ارزش‌های انقلاب اسلامی در قالب‌های مختلف هنری می‌توان، چهره واقعی انقلاب را به مردم دنیا معرفی کرد و تلاش رسانه‌های غربی را برای خدشه‌دار کردن انقلاب و دستاوردهای آن خنثی کرد.

سرابی با بیان اینکه مشهد پایتخت معنوی ایران اسلامی است، گفت: ظرفیت رسانه‌ای مشهد می‌تواند، نقش مهمی در صدور انقلاب اسلامی ایران داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی با اشاره به ویژه برنامه‌های «چله انقلاب اسلامی» که مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر برگزار می‌کند، تصریح کرد: مشهد جایگاه ویژه‌ای در انقلاب دارد و برگزاری برنامه‌هایی چون «چله انقلاب اسلامی» با حضور میهمانان خارجی در مشهد می‌تواند انعکاس خوبی در جامعه و جهان داشته باشد.

سرابی ادامه داد: امروزه با وجود جمعیت نسل جدید انقلاب در کشور، آشنایی این نسل با مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی از طریق همایش‌ها و نمایشگاه‌های کشوری به باروری آن کمک شایانی می‌‌کند.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های «رویای آمریکایی» و «دست برتر» با سخنرانان آمریکایی و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های «ایران هسته‌ای» و «رویای آمریکایی» در سراسر کشور، خاطر نشان کرد: آگاهی جوانان کشور از واقعیات و معضلات جامعه آمریکا و همچنین معرفی دستاوردها و موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران، آنان را به انقلاب علاقه‌مند کرده و عزت نفس را در جامعه افزایش می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، انقلاب را برآمده از مردم و تشکل‌های مردمی دانست و افزود: اگر بنا است مفاهیم انقلاب در جایی عرضه شود باید به سراغ مردم رفت که این امر تنها به وسیله ابزار رسانه محقق می‌شود.

سرابی برگزاری مردمی نمایشگاه‌های «ایران هسته‌ای» و «رویای آمریکایی» توسط تشکل‌های مردمی 30 استان کشور را گامی در راستای دخالت بیش از پیش مردم در برنامه‌ها و مراسم ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد گفت: توسعه فرهنگی هنگامی اتفاق می‌افتد که مردم و تشکل‌های مردمی در آن حضور داشته باشند.

انتهای پیام/70005/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول