اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند خبر داد

برگزاری جشن بزرگ فجر انقلاب در دماوند

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند از برگزاری جشن بزرگ فجر انقلاب با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در این شهر خبر داد.

برگزاری جشن بزرگ فجر انقلاب در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران و به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مرتضی همتی ضمن گرامیداشت ایام‏الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: همزمان با ایام‏الله دهه مبارک، شهرداری دماوند همچون دیگر نهادهای شهری با برگزاری برنامه‏های ویژه به استقبال سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب رفت.

وی ادامه داد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و بیان خدمات این نظام به ولی‏نعمتان خویش بوده که لازم است همگان به این موضوع توجه کنند.

شهردار دماوند خاطرنشان کرد: گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ انقلاب بوده و از افتخارات ما به شمار می‌رود، بنابراین وظیفه همه مردم و مسئولان است که با استفاده از تمام ظرفیت‏های خود این ایام تاریخی را گرامی بدارند.

همتی با اشاره به برنامه‏های شهرداری دماوند در ایام‏الله دهه مبارک فجر تصریح کرد: فضاسازی شهر یکی از مهم‏ترین برنامه‏های شهرداری در دهه فجر است که این مهم با آذین‏بندی و نصب پلاکارد و بنر در خیابان‏ها و معابر اصلی شهر اجرا شده و برنامه‏های متعدد دیگری نیز در دستورکار قرار دارد.

وی همچنین از برگزاری جشن بزرگ فجر انقلاب در این شهر خبر داد و گفت: با هماهنگی‏های صورت گرفته، مراسم جشن پیروزی انقلاب با حضور مسئولان شهر و اقشار مختلف مردم با اجرای برنامه‏های متنوع و حضور هنرمندان مطرح کشور در سالن ورزشی شهدای شهرک امامیه برگزار می‏شود.

شهردار دماوند، نورافشانی آسمان شهر در شب 22 بهمن همزمان با بانگ الله‏اکبر در سطح شهر، برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم گلباران تمثال امام راحل، افتتاح پروژه‏های شهرداری و ... را از دیگر برنامه‏های شهرداری دماوند در این ایام خواند.

همتی به برگزاری برنامه‏های ویژه در راهپیمایی روز 22 بهمن اشاره کرد و افزود: شهرداری در این روز با برگزاری برنامه‏هایی همچون برپایی نمایشگاه عکس خیابانی، ایستگاه صلواتی، آماده‏سازی مسیر راهپیمایی، اجرای جایگاه و ... تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم به کار می‏گیرد.

انتهای پیام/67008/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول