اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

انقلاب اسلامی لِواء خدا‌خواهی را در جهان به اهتزاز در آورد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که ملت بزرگ ایران در تاریخ این کشور گشود و صدای اسلام‌ را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد و لِواء خدا‌خواهی را در جهان بالا برد.

انقلاب اسلامی لِواء خدا‌خواهی را در جهان به اهتزاز در آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان آموزشی این شهرستان با اشاره به دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یکی از ماندگارترین دوران طلایی ایران اسلامی بود.

وی افزود: شهدای ما در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی در راه آرمان‌های مقدس اسلامی جان خود را فدای این انقلاب کردند که وظیفه ما حفظ این ارزش‌ها و تلاش برای کسب رضایت مقام معظم رهبری است.

فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که ملت بزرگ ایران اسلامی در قرن بیستم صفحه‌ای زرین در تاریخ این کشور گشود و صدای خدا‌خواهی، اسلام‌، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت سال‌ها از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همچنان قله‌های پیروزی را یکی پس از دیگری طی کرده و یک الگوی مناسب در بیداری ملت‌های منطقه و جهان شده است‌.

مدیر آموزش و پرورش ابهر در این جلسه با اشاره به هوشمندسازی 250 کلاس درس خاطرنشان کرد: شهرستان ابهر در سطح استان رتبه نخست را در بحث هوشمندسازی مدارس کسب کرده است.

علیرضا قنبری با اشاره به نرخ باسوادی 95 درصدی مردم شهرستان ابهر گفت: 3 هزار نفر نیز بی‌سواد هستند که برای افزایش درصد باسوادی به 100 درصد در حال تلاش هستیم.

وی افزود: امیدوار هستیم که دستگاه‌های دیگر آموزش و پرورش را در هوشمندسازی مدارس یاری کنند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با اشاره به کسب رتبه نخست استانی در برگزاری بیست و هشتمین یادواره گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: آموزش و پرورش ابهر برای چهارمین سال متوالی رتبه نخست ستاد بزرگداشت هفته معلم استان زنجان را به خود اختصاص داد.

وی به برنامه‌های اجرا شده ستاد بزرگداشت هفته معلم آموزش و پرورش ابهر در سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مناسب شاهد برپایی باشکوه مراسم‌های ستاد هفته معلم در ابهر بودیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش همه اعضای ستاد بزرگداشت هفته معلم آموزش و پرورش ابهر گفت: این موفقیت حاصل تلاش همه همکاران و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان است که امیدوار هستیم شاهد تداوم این موفقیت‌ها با تلاش و همت مسئولان شهرستانی باشیم.

انتهای پیام/73001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول