اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

نمایشگاه دستاوردهای سی و چهار ساله انقلاب برپا شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر، نمایشگاه دستاوردهای سی و چهار ساله انقلاب برپا شد.

نمایشگاه دستاوردهای سی و چهار ساله انقلاب برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت ایام مبارک و فرخنده دهه فجر در شهرستان‌‌های استان اجرایی می‌شود که از جمله آن برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان خدابنده است.

نمایشگاه دستاوردهای سی و چهار ساله انقلاب که در نمایشگاه فرهنگسرای اشراق شهر قیدار به نمایش گذاشته شده است، دارای 25 غرفه است.

در این نمایشگاه دستاوردها، خدمات و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف شامل برق‌رسانی، آبرسانی، احداث راه‌های ارتباطی، ساخت مراکز درمانی و بهداشتی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

همچنین در نمایشگاه دستاوردهای سی و چهار ساله انقلاب دستاوردهایی در بحث حفاظت از محیط زیست، تامین آب کشاورزی، تولید محصولات کشاورزی، محصولات دامی، خوراکی و طرح‌های هادی اجرایی از زمان پیروزی انقلاب به عرصه نمایش گذاشته شده است.

دستاوردهای شرکت‌های تعاونی تولیدی، فضاهای آموزشی، آثار و ابتکارات، اختراعات مخترعان و مبتکران و ... نیز در معرض دید عموم مردم شهرستان خدابنده و مسئولان این شهرستان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه به مدت پنج روز در شهرستان خدابنده دایر خواهد بود و در ساعت کار بازدید از این نمایشگاه نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر است.

گفتنی است، برنامه‌های اجرایی به مناسبت دهه فجر در شهرستان خدابنده محدود به برگزاری نمایشگاه نبوده و افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی، افتتاح پروژه‌های عمرانی، طرح‌های هادی و ... نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه فجر در شهرستان خدابنده انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول