اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی:

توسعه روستاها در سایه انقلاب تحقق یافت

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: توسعه مناطق روستایی در سایه به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران تحقق پیدا کرد.

توسعه روستاها در سایه انقلاب تحقق یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه، محمود بدلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه آئین افتتاح طرح‌های هادی روستایی که به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر برپا شده است، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادگار امام خمینی (ره) قلمداد می‌شود به طوری که این مجموعه در ارائه خدمات عمرانی، سازندگی، ایجاد محیط سالم و بهداشتی در مناطق روستایی نقش‌آفرین بوده و به منویات بنیان‌گذار کبیر انقلاب رنگ تحقق بخشیده است.

وی تصریح کرد: بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، خدمات ویژه‌ای به ساکنان مناطق روستایی ارائه شد و می‌توان گفت به معنای واقعی کلمه روستاها مورد توجه قرار گرفته در راستای توسعه و عمران آنها قدم برداشته می‌شود لیکن امیدوار هستیم این روند عمران و سازندگی همچنان در مناطق روستایی تداوم پیدا کند و سایر نهادها مشارکت خود را با این مجموعه بیشتر کنند.

وی به بهره‌برداری طرح هادی روستایی تاژان اشنویه اشاره کرد و گفت: در این طرح به میزان بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و اموری مانند آواربرداری، خاکبرداری، آسفالت معابر یک‌هزار و 700 مترمربع، جوی بتنی 160 متر طول، پیاده‌روسازی و سنگ‌ فرش معابر یک‌هزار و 510 مترمربع انجام گرفته است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به تهیه طرح هادی برای 40 روستای اشنویه اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها در 14 روستا تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول