اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 236

پرچم انقلاب در دست خلف صالح امام (ره) است/ تا زنده‌ایم حامی ولایت فقیه هستیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر اینکه پرچم انقلاب به دست خلف امام به اهتزار درآمده است، گفت: تا زنده‌ایم، حامی ولایت فقیه هستیم.

پرچم انقلاب در دست خلف صالح امام (ره) است/ تا زنده‌ایم حامی ولایت فقیه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی در جمع وارثان 15 خرداد اظهار داشت: امروز این مراسم در سرتاسر کشور برگزار می‌شود و تمام مردم ایران در کنار مزار شهدا با آرمان‌های امام شهدا تجدید پیمان می‌کنند و ما هم امروز اینجا جمع شدیم تا اعلام کنیم که همواره راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: امروز پرچم این انقلاب در دستان خلف صالح امام (ره) مقام معظم رهبری به اهتزاز درآمده است و ما اینجا اعلام می‌کنیم تا زنده‌ایم رهبرمان تنها نخواهد ماند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران ضمن تأکید بر ترویج فرهنگ شهید و شهادت ادامه داد: هرکس از این فرهنگ فاصله بگیرد، خود ضرر کرده است؛ ما به هیچ‌‌وجه از راه شهدا فاصله نخواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام محمودی با تشریح سیاست استکبارستیزی نظام اسلامی خاطرنشان کرد: به پیروی از خون شهدا تا زمانی که آمریکا از خوی ددمنشی خود دست برندارد با آن کشور سازش نخواهیم کرد، امروز ملت ایران به برکت خون‌های پاک شهدا راه خود را یافته است و بیش از هر زمانی نیاز به فرهنگ شهید و شهادت در جامعه محسوس است.

وی ضمن انتقاد از عدم حضور برخی مسئولان عنوان کرد: بدا به حال کسانی که به برکت خون شهدا به مقام و جایگاهی رسیده‌اند، اما شهدا را فراموش کرده‌اند، شهدا بر ما حق دارند و بر هر برنامه‌ای اولویت دارند، آنهایی که می‌توانستند بیایند و نیامدند، خود را محروم کردند.

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول