اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

اجرای برنامه‌های دهه فجر در 45 مسجد استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای برنامه‌های مناسبتی دهه فجر در 45 مسجد استان زنجان خبر داد.

اجرای برنامه‌های دهه فجر در 45 مسجد استان زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی برای اجرا در دهه مبارک فجر در مساجد و بقاع استان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های مناسبتی دهه فجر در 45 مسجد استان برگزار می‌شود، افزود: این برنامه‌ها با حضور سخنران و تبیین دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی برای حاضران خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به تزئین سردرب همه مساجد استان زنجان به مناسبت دهه فجر گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قبل از فرا رسیدن دهه فجر هماهنگی‌های لازم در این خصوص به عمل آمده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر اداره کل اوقاف استان در طول سال نیز اشاره داشت و گفت: سالانه بیش از 45 برنامه‌ فرهنگی در جوار بقاع متبرکه استان اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به اجرای برنامه آرامش بهاری گفت: این برنامه به مناسبت فرا رسیدن سال نو و چند روز قبل از سال نو و تا نیمه فروردین ماه ادامه پیدا می‌کند.

وی از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف استان را برگزاری سوگواره یاس نبوی اعلام کرد و گفت: این برنامه نیز به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) در جوار بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه به اجرای برنامه نشاط معنوی برای دانش‌آموزان نیز اشاره داشت و گفت: این برنامه در ایام تابستان برای این گروه اجرا می‌شود.

وی برگزاری جشن‌های ولایت در دهه ولایت را نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف و امور خیریه در جوار بقاع اعلام کرد و افزود: برنامه‌هایی که از سوی این اداره کل برگزار می‌شود، در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل بقاع به قطب فرهنگی صورت می‌‌گیرد.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول