اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی فارس خبر داد

برپایی 1200 برنامه فرهنگی طی دهه فجر در فارس

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی فارس گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر یک‌هزار و 200 برنامه فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی در سراسر این استان از سوی بسیج دانش‌آموزی در حال برگزاری است.

برپایی 1200 برنامه فرهنگی طی دهه فجر در فارس

محمدجعفر دوستدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: برگزاری 10 نشست فرهنگی با عنوان «عفاف، حجاب، سفارش قرآن و امانت شهدا» با حضور دو طلبه خواهر تازه مسلمان از کشورهای تایلند و زیمباوه و نمایشگاه کاریکاتور با موضوع عواقب بدحجابی در 300 مدرسه استان فارس از جمله برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در دهه مبارک فجر است.

وی از برگزاری جشنواره طلوع فیلم کوتاه و عکس با محوریت سبک زندگی در قالب ترویج گفتمان مقام معظم رهبری و شناسایی استعدادها در ایام پرفروغ دهه فجر خبر داد و افزود: این جشنواره در دو بخش مستند، مستند داستانی و همچنین فیلم کوتاه، نماهنگ، انیمیشن، فیلم‌نامه، عکاسی و برپایی کارگاه توجیهی با همکاری بسیج دانش‌آموزی و امور جوانان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان فارس تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره طلوع می‌توانند به آدرس www.fars.beest.ir مراجعه کنند.

دوستدار بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدای دانش‌آموزی، کوهپیمایی، رونمایی از بازی رایانه‌ای عصر اقتدار، مسابقه قرآن و عترت، عطرافشانی مزار شهدا، نشست‌های فرهنگی، حضور در آیین نماز جمعه و راهپیمایی 22 بهمن ماه از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این نهاد مردمی است.

وی با تاکید بر اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی، روز رهایی ملت ایران از سلطه استبداد ستم‌شاهی و آغازگر بیداری نهضت‌های اسلامی در سراسر جهان است، گفت: پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به مدد الهی و خیل توجه حضرت ولیعصر (عج) و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و به ویِژه مقام معظم رهبری شاهد فروریزی کاخ‌های استبداد در سراسر جهان هستیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان فارس متذکر شد: با برگزاری نشست‌های فرهنگی شاهد بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان نسبت به ماهیت و اهداف شوم و ترفندهای سیاسی به ظاهر فریبنده دشمنان داخلی و خارجی در قالب جنگ نرم هستیم.

دوستدار با بیان اینکه یک‌پنجم شهدای دوران دفاع مقدس را دانش‌آموزان این استان تشکیل می‌دهند، متذکر شد: دانش‌آموزان با تاسی از سیره شهدا و حضور در حلقه‌های شجره طیبه صالحین به عنوان پادزهری در برابر جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی و مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول