اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره خبر داد

افتتاح 11 پروژه عمرانی در چایپاره در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: 11 پروژه عمرانی در بوکان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 11 پروژه عمرانی در چایپاره در دهه فجر

جلیل غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چایپاره اظهار داشت: دهه فجر امسال 11 پروژه عمرانی در چایپاره به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها شامل استخر ذخیره آب کشاورزی، طرح خط انتقال آب کشاورزی در روستای حمزیان، طرح هادی بخش حاجیلار، بلوار ورودی بخش حاجیلار، افتتاح 540 واحد مسکن مهر شهری، ساختمان مشترکین آب و فاضلاب شهری، مساجد روستای چورس و پیرآباد، 60 واحد طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی و افتتاح یک واحد گاوداری شیری است.

غفاری با اشاره به دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام، افزود: مجتمع تجاری میلاد حاجیلار که در مجموع بیش از 200 میلیارد ریال برای آماده‌ و بهره‌برداری رساندن این طرح هزینه شده است از دیگر پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی از کلنگ‌زنی دو طرح دیگر در این ایام در چایپاره خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل کلنگ‌زنی پروژه تصفیه‌خانه و شبکه فاضلاب شهر قره‌ضیاءالدین و یک مدرسه سه کلاسه در روستای طاهرآباد است که برای این دو طرح مجموعا 407 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/61005/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول