اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

دهه فجر برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: دهه فجر برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است.

دهه فجر برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌ الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: یادآوری ایام‌الله دهه فجر یادآوری افتخارات، رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت قهرمان ایران اسلامی است.

وی افزود: ایام‌الله دهه فجر یادآور تاریخ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: دهه فجر از روزهای ماندگار و درخشان ملت بزرگ ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: از لحظه‌ای که امام وارد میهن اسلامی شد و تا زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید شاهد رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران بودیم.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: با گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب هر روز ما شاهد پیروزی‌های متعددی در جمهوری اسلامی ایران هستیم.

میرعمادی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را به همراه داشت که از جمله این دستاوردها می‌توان به سرنگونی رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی، دستیابی به استقلال همه جانبه، تعیین حق سرنوشت توسط خود مردم و ... اشاره کرد.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران تنها ملتی است که خودش سرنوشتش را تعیین می‌کند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: انقلاب اسلامی هزاران دستاورد را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

میرعمادی تصریح کرد: اعتماد به نفس و شعور بالای سیاسی ملت ایران باعث شد که امروز بیداری اسلامی در منطقه به‌ وجود آید و مردم کشورهای منطقه از ایران اسلامی الگوگیری کنند.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: دهه فجر را باید بزرگ شمرد و جشن‌های انقلاب را باید با شکوه برگزار کرد.

وی تصریح کرد: انتظار این است که از برنامه‌های دهه فجر استقبال شود و نشان دهیم که همچنان نظام و رهبرمان را دوست داریم.

میرعمادی در ادامه از شهرداری خرم‌آباد به دلیل چراغانی خیابان‌ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن‌ با حضور گسترده خود یک بار دیگر با امام و رهبرشان تجدید بیعت می‌کنند.

وی ادامه داد: 22 بهمن رسیدن مردم ایران به قله افتخار قدرت و عظمت است.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که راهپیمایی 22 بهمن باید با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، گفت: دهه فجر، دهه تجلیل میثاق امت با ولایت و رهبری است.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: دشمنان امروز از تحریم‌های خود عقب‌ نشینی کرده‌اند و ملت ایران در 22 بهمن با مشت محکم جواب این تحریم‌ها را خواهد داد و استکبار را نیز مأیوس می‌کند.

امام جمعه خرم‌آباد یکی دیگر از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را دستاوردهای فضا هوا عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران توانست یک موجود زنده‌ای را به فضا بفرستد و سالم آن را برگرداند که این اقدام موجب حیرت استکبار و در رأس آن آمریکا شده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در میان 10 کشور، هوا فضای دنیا قرار گرفته و این یک موفقیت بزرگ و افتخاری برای ایران اسلامی است.

وی در ادامه به 19 بهمن سال روز نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: در 19 بهمن‌ ماه سال 1357 نیروی هوایی با امام راحل بیعت کردند و این یک گام مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: بیعت نیروی هوایی با امام راحل ضربه محکمی بر پیکره رژیم شاهنشاهی وارد کرد.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه گفت: این تهاجم نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارزی کشور سوریه است.

میرعمادی یادآور شد: این حمله همسو بودن با تروریست‌ها است و ما ضمن محکوم کردن این تهاجم رژیم صهیونیستی از مجمع بین‌المللی می‌خواهیم جلوی این کار را بگیرد چرا که اگر ادامه داشته باشد این حرکت دامنگیر کشورهای دیگر منطقه می‌شود.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله وحدت اشاره کرد و گفت: وحدت اساس همه امور است و دشمن به دلیل از بین بردن وحدت به دنبال اختلاف در منطقه است و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

امام جمعه خرم‌آباد در پایان گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن در حفظ وحدت است.

انتهای‌پیام/2304/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول