اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرشرکت برق بوشهر خبر داد

بهره‎برداری از 230 پروژه برق‌رسانی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرشرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در دهه فجر امسال 230 پروژه برق‌رسانی در سطح استان بوشهر به بهره‎برداری می‏رسد.

بهره‎برداری از 230 پروژه برق‌رسانی در دهه فجر

سیدرضا رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: برای اجرای این تعداد پروژه بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: این پروژه‎ها به منظور توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق‌ر‌سانی به متقاضیان شهری و روستایی آماده بهره‏برداری است که برای اجرای آنها بیش از 200 میلیارد ریال هزینه شده است.

رضوی ادامه داد: این پروژه‎ها شامل احداث 51 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 120 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب 229 دستگاه پست هوایی است.

مدیرشرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از احداث و تجهیز 22 دستگاه پست زمینی و احداث 78 کیلومتر کابل خودنگهدار هوایی خبر داد و یادآور شد: در بخش روشنایی نیز 5.5 کیلومتر شبکه روشنایی با پایه تلسکوپی احداث می‎شود. یکی از پروژه‎های مهم امسال ادامه طرح ولتاژ 11 به 20 کیلومتر است و تاکنون 100 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است که باتوجه به اهمیت پروژه در شهر بوشهر تاکنون 60 در پیشرفت فیزیکی داشته است.

رضوی ادامه داد: کاهش تلفات شبکه توزیع و عرضه انرژی مطلوب و پایدار از مهمترین مزیت‎های اجرای این طرح در سطح شهرستان بوشهر به شمار می‎رود.

وی عنوان کرد: بخش قابل توجهی از شبکه‎های فرسوده در سطح استان بوشهر اصلاح و بهینه‎سازی شده و نقاط دارای ضعف ولتاژ برای رفاه و آسایش شهروندان نیز شناسایی شده که براساس اولویت نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

رضوی خاطرنشان کرد: در سال‎های اخیر فعالیت‎های زیربنایی و ارزشمندی در توسعه و بهبود شبکه‎های برق انجام شده است به طوری که امروزه تمامی روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیرشرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در سال جاری تعداد 24 هزار متقاضی از نعمت برق برخوردار شده‎اند که هم اینک تعداد مشترکین برق استان به 344 هزار مشترک رسیده است.

رضوی حجم ریالی پروژه‎های قابل افتتاح در دهه فجر در استان بوشهر را 200 میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/66007/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول