اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

دهه فجر فرصت طلایی برای بیان ارزش‎های انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ایام الله دهه فجر زمان مناسبی برای سخن گفتن در باب ارزش‎های انقلابی و اسلامی قرآن و انس گرفتن مسلمانان با قرآن است.

دهه فجر فرصت طلایی برای بیان ارزش‎های انقلاب است

حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد لزوم وحدت در جامعه اظهار کرد: وحدت در جامعه ایرانی و اسلامی که تمام دنیا به آن خیره شده‎اند، لازم و ضروری است و از راهبردهای مهم کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: امروزه مسلمانان به خشونت در برخی کشورها معروف شده‌اند، در صورتی که این تبلیغات دروغ کشورهای استکباری است که چهره مسلمانان را بد جلوه دهند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه گفت: حضرت محمد(ص) از اهل کتاب دعوت می‎کردند تا به مصاحبه با هم بپردازند.

وی عبودیت را بارزترین صفت پیامبر عنوان کرد و گفت: دومین صفت بارز پیامبر گرامی اسلام(ص) اخلاق است  که حضرت محمد(ص) به دلیل دارا بودن همین صفت، رحمتی برای مسلمانان است.

ارزانی با بیان اینکه با وجود تفسیرهای متعدد و فراوان از قرآن در جامعه، انس با کلام الهی ضعیف است، گفت: مسلمانان باید حداقل آیات کاربردی را حفظ کنند و ایام الله دهه فجر زمان مناسبی برای سخن گفتن در باب ارزش‎های انقلابی و اسلامی قرآن است.

وی با بیان اینکه علم دین مردم ایران با گذشت سی و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی ارتقا یافته است، گفت: قرآن بر زندگی و حیات انسان تأثیر زیادی دارد که از جمله تاثیرات انس با قرآن در روحیات، رفتار، کردار و گفتار افراد متجلی می‎شود و به همین جهت اگر جامعه ما می‎خواهد نمونه باشد باید با قرآن مانوس شود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول