اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه میناب خبر داد

میناب با 56 پروژه به استقبال دهه فجر می‌رود

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه میناب از بهره‌برداری 56 پروژه در ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

میناب با 56 پروژه به استقبال دهه فجر می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان عباس خدادادزاده امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سی چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی را تجلی برتری قدرت اراده الهی بر مکر دشمنان دانست و گفت: در میدان مبارزات رهایی بخش بزرگ مرد تاریخ معاصر و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ایمان و عقیده ملت مهم‌ترین نقش را در به ثمر رسیدن انقلاب ایفا کرد.

وی همچنین به طرح‌های آماده افتتاح در شهرستان میناب طی ایام دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: واگذاری 552 واحد مسکن مهر، عملیات آبخیزداری، طرح بهسازی روستایی، بهره‌برداری از سه راه روستایی، سیستم‌های آبیاری تحت فشار، افتتاح شش دبستان در قالب کلاس درس، افتتاح خانه عالم و بهره‌برداری از درمانگاه از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

خدادادزاده گفت: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار ویژه میناب بر برپایی هر چه باشکوه تر برنامه‌های دهه فجر انقلاب در میناب تاکید کرد و افزود: تمام ادارات و دستگاه‌های شهرستان باید با مشارکت جهادی در اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر تلاش کنند.

وی بیان کرد: آحاد مردم وظیفه دارند ضمن حفظ ارزش های انقلاب اسلامی نسبت به تدام آن در جامعه و انتقال روحیه انقلابی به قشر جوان و نوجوان سعی و کوشش کنند.

انتهای پیام/88004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول