اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد

اجرای 2500 برنامه در دهه فجر در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: دو هزار و 500 برنامه برای اجرا در دهه مبارک فجر در استان بوشهر پیش‌بینی شده است.

اجرای 2500 برنامه در دهه فجر در استان بوشهر

سلمان بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه‎ها ستادهایی تشکیل شده و در این ستادها نیز کمیته‎هایی تشکیل می‎شود.

وی تصریح کرد: این تعداد برنامه در بخش‎های مختلف از جمله دانش‎آموزی، بانوان، اصناف، قرآنی و ..برنامه‎ریزی شده است و این برنامه‎ها به تناسب اقشار جامعه در سطح استان بوشهر اجرا خواهند شد.

بحرانی با بیان اینکه در بخش تشکیل جلسه، کمیته‎ها فعال شده‎اند، ادامه داد: برنامه‎های متنوعی از جمله مسابقات قرآنی، هنری مثل جنگ‎های شادی، شب شعر، جشنواره بین‎المللی شعر فجر که برای نخستین بار در استان بوشهر و در جزیره خارک برگزار خواهد شد، برای دهه مبارک فجر پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه جشن‎های دهه فجر امسال متفاوت‎تر از سال‎های گذشته است، یادآور شد: برپایی نمایشگاه کتاب و خط، اجرای برنامه‎های قرآنی با حضور یکی از قاریان مصری در استان بوشهر از جمله این برنامه‎هاست ضمن اینکه برنامه‌های ورزشی متنوع و شادی نیز داریم.

بحرانی تاکید کرد: امسال جنگ فجر از صدا و سیما پخش می‎شود و همایش دو هزار نفری برای جوانان و نوجوانان نیز پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: قدرت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت دهه مبارک فجر است بنابراین برنامه‎های این دهه در استان ولایتمدار بوشهر باید با شکوه‎ هرچه تمام‎تر برگزار شود و مسئولان در این زمینه هماهنگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول