اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهریز در مجلس:

دهه فجر هویت از دست رفته ما را بازسازی کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی هویت اصلی ما که با بیگانه پیوند خورده بود، برگرداند.

دهه فجر هویت از دست رفته ما را بازسازی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی مهریز برگزار شد، اظهار داشت: در زمان طاغوت هویت ما ایرانی‌ها با بیگانگان پیوند خورده بود و پیروزی انقلاب اسلامی سبب بازیافت هویت ما و ایجاد حس خودباوری در مردم ایران شد.

وی با بیان اینکه دهه فجر باعث ایجاد رقابتی در خاورمیانه و جهان اسلام شد، افزود: در زمان طاغوت هیچ دینی معنا نداشت و همه ادیان به سوی نابودی می‌رفتند ولی با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دین یهودیت، اسلام، مسیحیت و ... به جوامع برگشت و امروز در کل جهان، دین و انسان دینی محور است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه برخی گاهی طلبکار نظام هم می‌شوند، تصریح کرد: مردم ایران زمانی را که انقلاب اسلامی به پیروز نرسیده بود و استکبار مردم ایران را با زورگویی‌های خود حتی انسان به حساب نمی‌آورد، یادشان نرود.

وی افزود: مردم نباید زمان قبل از انقلاب را که از لحاظ نظامى، علمی، درمانی، اقتصادی و ... ذلیل و آسیب‌پذیر و ضعیف بودیم فراموش کنند، زمانی را که ملت‌هاى این منطقه، از لحاظ فرهنگى، مقلد محضِ اروپایى‌ها شده بودند.

زارع‌زاده با بیان اینکه پیشرفت‌ها و زورگویی‌های دشمن زمان زیادی طول نکشید، افزود: ناگهان حادثه بزرگ و انفجار عظیمى رخ داد که همه‌ پیشرفت‌ها و اوضاع دشمن را به هم ریخت.

وی با انتقاد از دولتی کردن برنامه‌های دهه فجر گفت: دولتی بودن بیشتر برنامه‌های دهه فجر مصیبتی است که کم‌کم افزایش یافت و باید از این کار پیشگیری شود و برنامه‌های دهه فجر را به مردم واگذار کرد تا مثل عاشورا، مسئولان در دهه فجر به دنبال مردم بروند.

نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هویت ما با انقلاب شکل گرفت، افزود: در زمان طاغوت هیچکدام از ما در مملکت جایی نداشتیم و نگاه هم به ما نمی‌کردند، اربابان، گردن کلفت‌ها و طاغوتی‌ها حکم فرمایی می‌کردند و بچه رعیتی‌ها باید می‌رفتند، بمیرند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره به پیشرفت‌های مختلف انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بیان کرده‌اند که این

نشان دهنده هراس آنها از ترویج انقلاب اسلامی ایران در جهان است.

زارع‌زاده افزود: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است تا این پیشرفت‌ها به شکل صحیح از طریق مستندسازی و برگزاری نمایشگاه‌های متنوع به عموم و نسل‌های جدید انقلاب معرفی شوند.

وی تاکید کرد: مسئولان اداره‌ها با کیفی سازی و پرمحتوا کردن برنامه‌ها دهه فجر، قدرت اثربخشی این برنامه‌ها به‌ویژه در نسل جوان را بالا ببرند.

انتهای پیام/90005/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول