اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان خبر داد

برگزاری رقابت‌های متنوع ورزشی در قوچان در دهه فجر

خبرگزاری فارس:رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان از برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی در این شهرستان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد.

برگزاری رقابت‌های متنوع ورزشی در قوچان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، حمیدرضا برومند با بیان این مطلب اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر یک دوره همایش کوهپیمایی عمومی در روز جمعه 13 بهمن ماه در ارتفاعات روستای بادخور شهرستان قوچان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز رقابت‌های فوتسال و والیبال شهرستان قوچان به مناسبت ایام دهه مبارک فجر گفت: رقابت‌های بسکتبال در رده‌های سنی مختلف در روزهای 12 و 13 بهمن ماه در سالن بسکتبال شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان از برگزاری رقابت‌های چند جانبه بوکس، کشتی و کبدی در این شهرستان به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: رقابت‌های تک حرکت پرس، فیگور، بدنسازی و مسابقات کاراته در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان نیز در این ایام برگزار می‌شود.

برومند همچنین از برگزاری مسابقات ژیمناستیک نونهالان و نوجوانان دختر و پسر شهرستان قوچان در روزهای 19 و 20 بهمن ماه خبر داد و گفت: یک دوره مسابقه کشتی با چوخه نیز با حضور کشتی‌گیران قوچانی در شهرستان‌های اطراف در روز 27 بهمن ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول