اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شازند:

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین گفتمان امام (ره) است

خبرگزاری فارس: فرماندار شازند گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین گفتمان امام (ره) است که باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره برد.

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین گفتمان امام (ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، اصغر عالیخانی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: بازشناسی اندیشه‌های امام خمینی(ره) که به احیای اندیشه سیاسی اسلام و تئوری حکومتی اسلام پرداخت، دارای اهمیت ویژه‌ای است که مسئولان باید به این مهم بپردازند.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با تأسیس انقلابی نوپا و ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها مکتب الهی را به جهانیان ارایه داد که مانند خطی روشن آینده تاریخ را تغییر داد به طوری که امروز موجب بیداری اسلامی در کشورها شده است.

فرماندار شازند با تاکید بر اینکه اندیشه‌های مترقی امام خمینی(ره) باید برای جامعه تبیین شود، گفت: اندیشه‌های مترقی امام راحل باید به نحو احسن و اکمل برای جامعه تبیین شود که این وظیفه مهم مسئولان است.

عالیخانی در ادامه بیان کرد:  امسال توجه به محتوای برنامه‌های دهه فجر بسیار مهم است به ویژه که کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد.

برنامه‌‌ریزی به منظور حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، آسیب شناسی تحکیم بنیان خانواده، ازدواج آسان برای جوانان، پرداختن به بحث حجاب و عفاف در ادارات از جمله مباحث مطرح شده در شورای فرهنگ عمومی شهرستان شازند بود.

انتهای پیام/87003/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول