اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان:

دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا عباسی ظهر امروز در آیین ویژه گرامیداشت 12 بهمن در جمع مربیان مهدهای کودک مرکز استان اظهار داشت: دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی ادامه داد: در بهمن‌ماه 57 و به ویژه فاصله زمانی 12 تا 22 بهمن، اسلام تولدی دوباره یافت و از این رو است که این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و فراموش نشدنی است.‌

عباسی خاطرنشان کرد: بهمن 57‌ با همراهی مردم به حکومت فاسد پهلوی پایان داد و دوره‌ای جدید سرشار از نور معنویت‌، ایمان‌، عدالت‌، مهربانی و برابری را در ایران به وجود آورد.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که پدران و مادران ما طی‌ 34 سال گذشته ایران اسلامی را بر مبنای ارزش‌های الهی‌، دینی و انقلابی به پیش بردند و از آن به خوبی در برابر توفان‌ها و فتنه‌های ایجاد شده توسط مستکبران و فتنه‌گران حفاظت کردند، ما نیز باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان خطاب به مدیران و مربیان مهدهای‌ کودک گفت‌: شما وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارید، چراکه قسمت عمده وقت و انرژی کودک در مهدها سپری می‌شود، از این رو موظف هستید تا این کودکان را با ارزش‌های ناب انقلاب و اسلام آشنا سازید.

عباسی اذعان داشت: با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، کار توزیع محموله 20 هزار کیلویی برنج ایرانی میان مددجویان پشت نوبت دریافت خدمات مستمر از بهزیستی، در 11 شهرستان جنوب و شرق استان آغاز شد.

وی یادآور شد: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و با هدف کمک به بخشی از جامعه هدف، بهزیستی با وجود اینکه خدمات مستمر دریافت نمی‌کنند ‌از طریق جلب مشارکت‌های مردمی و بین‌بخشی و تعامل با برخی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی‌، 20 هزار کیلوگرم برنج ایرانی با‌کیفیت بسیار خوب تهیه شد.

عباسی در پایان عنوان کرد: این برنج‌ها با حمل به شهرستان‌های «بم»‌، «ریگان»‌، «فهرج‌»، «نرماشیر»‌، «جیرفت»، «عنبرآباد»‌، «رودبار جنوب‌»، «کهنوج»‌، «منوجان»‌، «قلعه‌گنج» ‌و «فاریاب» از امروز بین این گروه از مددجویان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/2446/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول