اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان تاکید کرد

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان موفقیت‌های انقلاب

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بیان موفقیت‌های انقلاب اسلامی ایران طی 34 سال گذشته است.

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان موفقیت‌های انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در دیدار با مسئولان سیرجان در نخستین  روز از دهه مبارک فجر اظهار داشت: توکل حضرت امام خمینی(ره) برخدا رمز جلب محبت دل‌های مردم و قیام پیروزمندانه ایشان بود.

امام جمعه سیرجان خاطرنشان کرد: امام راحل به خدا توکل کرد و خدا هم موانع را برطرف و سرمایه عظیم مردم را به وی عطا کرد.

حسینی بیان داشت: امام خمینی(ره) ولایت فقیه را رمز ماندگاری انقلاب و پیروزی اسلام اعلام کرد و پس از امام راحل این اصل و کلام امام جان و دل مردم را لبریز از عشق به ولایت و رهبری کرد تا این نظام اسلامی تثبیت و هر روز بر اقتدار و الگو بودنش افزوده شد و پیشرفت‌های همه جانبه امروز ایران اسلامی را به کشوری مطرح و مقتدر و موثر تبدیل کرده است.

وی عمران و آبادانی ایران را پس از پیروزی انقلاب موجب نگرانی و ناراحتی دشمنان اسلام عنوان کرد و ابراز داشت: دهه فجر مناسبتی خوب است تا بتوانیم موفقیت‌ها را بازگو و طرح‌های عمرانی را مرور کنیم و با همدلی به تلاش بیشتر برای خدمت به مردم هر نقطه دیگر را آباد کنیم و این فرصت خدمت را در نظام اسلامی از دست ندهیم.

حسینی، غفلت و دنیاطلبی را آفت ماندن در مسیر انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی می‌خواهند، اتحاد و همدلی را از ملت و مسئولان ما بگیرند و خدمات انجام شده را ناچیز جلوه دهند که باید با بصیرت و نگاه عمیق در مسیر ولایت بود و هرچه مقام معظم رهبری گفت به همان توجه و عمل شود تا نظام اسلامی مقتدر باشد و به صاحب اصلی آن یعنی حضرت

مهدی«عج» تحویل داده شود.

وی به گرفتاری‌های کشورهایی مانند مصر، سوریه و سایر کشورهای مسلمان و انقلابی اشاره کرد و افزود: ما باید قدردان وجود رهبری باشیم و این نعمت را شکرگزار بوده و هستیم که با پیروی از وی این کشور مستقل و مقتدر و با تمام توطئه‌ها پیروز میدان نبرد در تمام عرصه‌ها است و هیچ قدرتی نمی‌تواند امنیت ما را به هم بزند.

انتهای پیام/80015/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول