اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار خراسان‌جنوبی خبر داد

افتتاح 22 طرح آبرسانی روستایی خراسان‌جنوبی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی از افتتاح و بهره‌برداری تعداد 22 پروژه آبرسانی همزمان با دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

افتتاح 22 طرح آبرسانی روستایی خراسان‌جنوبی در دهه فجر

علی‌اکبر بسکابادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور تامین آب مورد نیاز مردم روستایی خراسان جنوبی هر ساله پروژه‌هایی در سطح استان تعریف و اجرایی می‌شود و به مناسبت‌های مختلف از قبیل دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌مندی 2 هزار خانوار روستایی از طرح‌های آبرسانی دهه فجر

                               

 

وی با بیان اینکه به منظور آماده‌سازی و اجرای 22 پروژه آبرسانی روستایی استان در دهه فجر اعتباری بیش از 7 میلیارد تومان هزینه شده، تصریح کرد: این میزان اعتبار هزینه شده از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی بیان داشت: تعداد 2 هزار و 262 خانوار روستایی استان از طرح‌های آبرسانی دهه فجر برخوردار می‌شوند.

بسکابادی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در 35 روستای خراسان‌جنوبی اجرایی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

  افتتاح دو پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان بشرویه

این مسئول با اشاره به اینکه از این تعداد پروژه دو طرح شامل مجتمع آبرسانی در بخش ارسک و ساختمان بهره‌برداری بخش مرکزی در شهرستان بشرویه افتتاح می‌شود، ادامه داد: دو روستای شهید قاسم‌پور و خیرآباد این شهرستان از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی اذعان داشت: در این پروژه‌ها عملیات اجرایی از قبیل ایجاد 12 هزار و 427 متر خط انتقال، احداث 30 باب حوضچه شیرآلات، نصب 80 عدد علائم مسیر، ایجاد دو مورد حصارکشی و احداث دو مخزن 40 و 60 متر مکعبی انجام شده است.

انتهای پیام/69003/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول