اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

نور انقلاب دنیا را به تحول حقیقی کشانده است / تدارک 3 هزار برنامه در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: نور انقلاب اسلامی امروز امیدواری واقعی در عالم بشریت و همچنین یاس و ناامیدی را در اردوگاه دشمن ایجاد کرده است.

نور انقلاب دنیا را به تحول حقیقی کشانده است / تدارک 3 هزار برنامه در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر در اردبیل اظهار داشت: ما باید قدردان ایثارگری‌های شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم که حقیقتاً این نعمت‌‌ها را مرهون امام راحل و شهدای انقلاب هستیم و باید از خدا توفیق بخواهیم تا بتوانیم پاسدار و نگهبان این ارزش‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) در سایه توجه به قرآن و مبانی اسلام برای این ملت آزادی حقیقی همراه با حریت را به ارمغان آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اهمیت و اعجاز انقلاب اسلامی در وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی حضرت امام خمینی (ره) یادآور شد: اهمیت انقلاب شکوهمند اسلامی که دستاورد تلاش و همراهی میلیون‌ها نفر و خون هزاران شهید است به قدری است که نمی‌توان با کلام و حتی قلم آن را بیان کرد.

نظر‌پور گفت: حضرت امام خمینی (ره) مردم را عاشورایی تربیت کرد و عاشورا را در میان مردم احیا کرده و از طریق نهضت امام خمینی (ره) نهضت امام حسین (ع) زنده شد و مردم با تاسی از امام حسین (ع) در مبارزه با ظلم و ستم به میدان آمدند.

این مسئول بیان داشت: سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و این انقلاب توانسته است تاثیر خود را در جهان به خوبی نشان دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: دهه فجر فرصتی است برای تجدید عهد و پیمان مجدد با آرمان‌‌ها و اهداف امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس تا همچنان نشان دهیم که ملت ایران برای همیشه این راه را ادامه خواهد داد.

نظر‌پور با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار برنامه در دهه فجر در گرامیداشت این ایام برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌ها در تمام مناطق استان اردبیل پیش‌بینی شده که در تمام بخش‌ها،‌ شهرها و حتی روستاها در مساجد، مدارس، فرهنگسراها و ... اجرا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اولین برنامه یوم‌الله دهه فجر دیدار مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در راستای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است که فردا همزمان با اولین روز ایام‌الله دهه فجر این دیدار برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ابراز داشت: برگزاری همایش‌های مختلف علمی و فرهنگی پیرامون انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی، گفتمان‌های انقلاب اسلامی در مساجد و دانشگاه‌ها، برپایی محافل جشن و سرور، برگزاری محافل شعر و خاطره‌گویی از برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

نظر‌پور دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در طول دهه فجر، ‌اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق عشایری و روستایی برای ویزیت رایگان، ایجاد نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر را نیز از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اعلام کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه سلسله نشست‌های بصیرت‌افزایی و تحلیل سیاسی در دهه فجر برگزار می‌شود، تاکید کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد، تخفیف شهرداری برای مطالبات خود از مردم، مسابقات ورزشی در کلیه رشته‌ها، برنامه‌های قرآنی در کلیه مساجد، صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام برگزاری یادواره شهدای به ویژه شهدای فصل زمستان در کلیه شهرستان‌ها و غبار‌روبی و عطر‌افشانی مزار شهدا است، گفت: اجرای نور‌افشانی در شب 22 بهمن نیز در پاسداشت این ایام در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نظر‌پور در پایان سخنان خود اذعان داشت: اوج برنامه‌های سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله 22 بهمن است که حضور گسترده مردم موجب شادی دوستداران انقلاب و ناامیدی دشمنان شود.

انتهای پیام/62005/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول