اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان:

مردم با حضور خود در حماسه 9 دی خط بطلانی بر همه فتنه‎ها کشیدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: مردم با حضور خود در حماسه 9 دی خط بطلانی بر همه فتنه‎ها و توطئه‎هایی که در فتنه 88 به وسیله فتنه‎گران وجود آمد کشیدند.

مردم با حضور خود در حماسه 9 دی خط بطلانی بر همه فتنه‎ها کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد شامگاه شنبه در جمع روحانیون بسیجی گرگان اظهار داشت: 9 ی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گرفته و به یکی از روزهای ماندگار در تاریخ مبدل شده است.

وی تصریح کرد: بعد از انتخابات سال 1388 فتنه‎گری‎ها شروع شد و فتنه‎گران خواستند تا بین صف‎های به هم فشرده امت واحده و ولایت فقیه با مرزبندی‎های مصنوعی تفرقه ایجاد کنند که برخی به دلیل غفلت در این دام گرفتار شدند و مشکلات و هزینه‎هایی را به کشور تحمیل کردند که به فضل الهی و با رهبری روشنگرانه مقام معظم رهبری، مردم از فضای غبارآلود فتنه سربلند بیرون آمدند.

مردم در حماسه‎آفرینی 9 دی جسارت‎ها را تاب نیاورند و منتظر خواص نیز نشوند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان یادآور شد: بیداری ملت همیشه در صحنه ایران سبب شد تا مردم، فتنه‎گران را بشناسند و صف‎های خود را با آنان از یکدیگر جدا کنند و افراد استحاله شده از صف ملت جدا شوند.

سلیمانی‎فرد با بیان اینکه حماسه 9 دی تجدید میثاق ولایت به عنوان امتداد و خط حسینی بوده ابراز داشت: اهانت‎های فتنه‎گران به ارزش‎های اسلامی، مقدسات و ولایت فقیه سبب شد تا مردم این جسارت‎ها را دیگر تاب نیاورند و منتظر خواص نیز نشوند و برگ زرینی را در حماسه 9 دی در عمل به اثبات برسانند.

وی با بیان اینکه مردم در 9 دی از خواص پیشی گرفتند یادآور شد: مردم نشان دادند که ولایت‎مداری در راس امورشان است و امیدواریم این حضور تداوم داشته باشد و این بصیرت در آحاد و خواص جامعه تعمیق داده شود تا بتوانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری انجام وظیفه کنیم.

معاندین سعی می‎کنند از کسانی که در صف ولایت قرار دارند یارگیری کنند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با بیان اینکه فتنه‎ها در دوران مختلف وجود دارد متذکر شد: شکل و شمایل فتنه‎گری‎ها در بسترهای مختلف متفاوت است و دشمنان و معاندین همواره سعی می‎کنند از کسانی که در صف انقلاب و ولایت قرار دارند یارگیری کنند.

سلیمانی‎فرد به امان‎نامه یکی از دشمنان برای حضرت ابوالفضل (ع) اشاره کرد و بیان داشت: این امان‎نامه نشان می‎دهد که اگر عباس هم باشی دشمن برای خروج شما از اردوگاه ولایت طمع خواهد کرد.

وی افزود: حتی اگر در نزدیک‎ترین جایگاه نزدیک به ولایت قرار داشته باشید باز هم دشمن طمع می‎کند لذا این موضوع مسئولیت همه ما را سنگین‎تر کرده که خیلی امیدوار نباشیم که در صف ولایت هستیم پس دیگر فتنه‎ها بر ما تاثیری نخواهند گذاشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با بیان اینکه فتنه‎ها تاثیرگذار است اذعان داشت: فتنه‎گری‎ها بعضی مواقع به خاطر حب دنیا، حب مقام و حب مال است که از ولایت فاصله و زاویه پیدا می‎کنند که اینها بیشتر متوجه خواص است چون خواص در جامعه منشاء اثرگذاری هستند لذا باید در گفتار و رفتار خودشان دقت کنند و آنچه حق است بیان کرده و کتمان حق نکنند.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول