اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

9 دی روز حمایت قاطع ملت ایران از ولایت بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: 9 دی روز حمایت و پشتیبانی قاطع ملت ایران از ولایت فقیه بود.

9 دی روز حمایت قاطع ملت ایران از ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، سردار محمد شاهرخی شامگاه امروز در مراسم 9 دی در اجتماع بزرگ مردم شهرستان الیگودرز گفت: استان لرستان استانی ولایت‌پذیر است و همیشه پشتیبانی خود را از ولایت و ارزش‌های انقلاب به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: استقبال بی‌نظیر و گسترده مردم ولایت‌مدار لرستان از ضریح امام حسین(ع) و ده‌ها مراسم دیگر نشان از ولایت‌مداری این مردم همیشه در صحنه دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: شهرستان الیگودرز 620 شهید والامقام از هر قشری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که با نثار جان خود برای حفظ میهن خود تلاش و نبرد کردند.

سردار شاهرخی تصریح کرد: امشب این جمعیت در گروه‌های مختلف سنی جمع شدند تا سالروز حماسه 9 دی را گرامی‌ بدارند؛ پس برای هر حماسه‌ای دیگر آماده هستیم و نشان می‌دهیم که در هر زمان برای انقلاب اسلامی حضور داریم.

وی یادآور شد: حماسه 9 دی در وضعیتی رخ داد که انقلاب اسلامی در وضعیت خطری بود و مردم به خوبی این خطر را احساس کردند و این حماسه را آفریدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: طی این 34 سال از عمر با عزت انقلاب اسلامی این نظام همواره با تهدید‌های متفاوتی مانند تحریم نفت، تحریم اقتصادی و... مواجه شده است، اما به یاری خدا انقلاب اسلامی در همه این تهدیدها و تحریم‌ها پیروز میدان بوده است.

وی افزود: در نظام انقلاب اسلامی هیچ تحریمی و تهدیدی به شدت فتنه 88 که با نیت و تبعات منفی به میدان آمده بودند را دنبال نکرده است.

سردار شاهرخی گفت: برای نخستین بار ما شاهد حرمت‌شکنی و هجمه‌هایی به باورهای دینی بودیم، حرمت‌شکنان عاشورای حسینی را مورد هجمه قرار دادند که در تاریخ اسلام سابقه نداشته است.

وی افزود:  تمام این فتنه‌ها را منافقان غرب که اعتقاد دینی نداشتند آفریدند و آن را در عاشورای حسینی پیاده کردند و به دنبال اهداف خود بودند، اما ملت با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی پاسخ کوبنده‌ای به آنها دادند.

وی اظهار داشت: فتنه 88 بدون مقدمه رخ نداد و منافقان اسلام حدود 10 سال روی آن کار کردند و زمینه را آماده کردند، آنها اهداف خود را از طریق نشریات آگاهانه بر ارزش‌های ما حمله کردند و در همان نشریات مانند صبح امروز ارزش‌های دینی را مورد تهدید قرار دادند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: پیامدهای فتنه 88 باورها و اعتقادها را مورد هجمه قرار داد و با ایجاد دودستگی و شکاف میان ملت 40 میلیونی می‌خواستند وحدت و یکپارچگی را از بین ببرند.

سردار شاهرخی خاطرنشان کرد: وقتی پیامدها و آثار منفی را نگاه می‌کنیم، مرتب به درگاه خداوند شکر می‌گوییم که چنین ملتی با فضیلت می‌توانند هرگونه تهدید اسلام را تجزیه و تحلیل کند.

وی افزود: خداوند به ما لطف کرد، تا پشت سر ولایت فقیه قرار گیریم و در عمل نشان دادیم که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

انتهای پیام/2304/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول