اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

بصیرت مردم دلیل اصلی پیروزی 9 دی بود

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این نکته که بصیرت مردمی اصلی‌ترین دلیل پیروزی در 9 دی 88 بود، گفت: مردم در انتخابات آینده مراقب منافقانی باشند که در لباس دوست ظاهر می‌شوند.

بصیرت مردم دلیل اصلی پیروزی 9 دی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد امشب در همایش «9 دی، بصیرت و ولایت» در ارومیه، اظهار داشت: 9 دی 88 یکی از نمادهای بارز بصیرت و خداشناسی مردم ایران اسلامی بود که در برابر جهانیان و بالاخص دولت‌های غربی خودنمایی کرد.

وی افزود: گمراهی یاران دیرین انقلاب اسلامی تنها به دلیل نبود بصیرتی بود که مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه از آن حرف زدند و مردم را به حرکتی عظیم و شکننده دعوت کردند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود با اشاره به کارنامه درخشان بسیاری از سران فتنه، عنوان کرد: در حالی که سران فتنه در روزهای اول انقلاب همراه و همدم امام (ره) و یاران انقلاب بودند در روزهای سخت نظام به دشمنی با رهبر انقلاب به عنوان سکان‌دار این کشور پرداخته و خود را نزد مردم بدنام کردند.

وی بصیرت ملی را یکی از نشانه‌های بارز مردم ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی و سال‌های پس از انقلاب نشان دادند که در هر شرایطی مطیع امر رهبر بوده و در این راه هیچ رسمی را به رسمیت نمی‌شناسند.

ابوترابی‌فرد در ادامه ابراز داشت: شاخص‌های ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب چراغ راه مردم در راه‌اندازی حماسه 9 دی بود که به خوبی در این مسیر گام برداشته و پیروزی نهایی را از آن خود کردند.

وی شناخت دشمن را یکی از دلایل پیروزی در حماسه 9 دی دانست و تاکید کرد: در این روز تمام دشمنان و دوستان انقلاب به خوبی تمام شناخته شدند و نقشه‌های شوم آن‌ها نیز به خوبی برای مردم نمایان شد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی آینده ملت ایران را بسیار روشن و درخشان عنوان کرد و گفت: بهره‌مندی مردم از انوار الهی قرآن کریم و بصیرت مایه پیروزی آن‌ها بوده و ادامه دادن این مسیر تا ابد ضامن حرکت این مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در این دوره فتنه‌های دشمنان به تناسب بیشتر از قبل خواهد بود و این به دلیل برخورداری مردم و مسئولان از بصیرتی است که در حماسه 9 دی به دست آورده‌اند.

وی مردم را به شناخت هرچه بهتر محیط پیرامونی خود دعوت کرد و اذعان داشت: در صورتی که مردم راه درست را انتخاب کنند بار دیگر شاهد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر ابرقدرت‌های غربی خواهیم بود.

ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: مردم با توجه به تجارب گذشته باید در این دوره مراقب منافقان دوست نما و دشمنان نفوذی در میان خود باشند تا به این ترتیب راه و مسیر درست را انتخاب کنند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره اقتصاد فعلی ایران اسلامی تصریح کرد: اقتصاد ایران اسلامی به دلیل وابستگی تمام دنیا به حامل‌های انرژی این کشور برای همیشه تضمین شده و دشمنان نمی‌توانند در این خصوص کاری از پیش ببرند.

وی تحریم‌ها علیه مردم ایران را ناآگاهانه معرفی کرد و گفت: در صورتی که مردم توان مقابله با چنین تحریم‌هایی را نداشتند هم اکنون ایران در برابر قدرت‌های غربی تسلیم شده بود اما با توکل بر خدا و پشتیبانی مردم از اقتصاد ملی شاهد پیشرفت و ترقی روزافزون کشور در تمام ابعاد سیاسی و اجتماعی و اقتصادی هستیم.

ابوترابی‌فرد وابستگی به نفت را یکی از معضلات ایران در سال‌‌های گذشته دانست و ابراز داشت: این وابستگی در حال کاهش است و در سال‌های آینده به حداقل برسد تا شاهد رشد هرچه بیشتر سطح زندگی در جامعه شویم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان آذربایجان غربی را یکی از نقاط امن و متحد کشور دانست و گفت: این استان به دلیل زندگی مسالمت آمیز اقوام و ادیان مختلف به یکی از نمادهای دموکراسی اسلامی تبدیل شده که باید سرمشق تمام ملل شود.

انتهای پیام/61003/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول