اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

9 دی پاسخی به یاغی‌گری استکبار جهانی بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: 9 دی پاسخی برای یاغی‌گری‌های استکبار جهانی در روزهای سخت فتنه بود.

9 دی پاسخی به یاغی‌گری استکبار جهانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ناصر سودانی عصر امروز در جمع مردم شوشتر به مناسبت روز 9 دی در مسجد آل‌طیب این شهرستان اظهار داشت: 9 دی پاسخی به همه یاغی‌گری‌های استکبار جهانی بود و در این‌باره استکبار جهانی به طور کامل ناامید شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم در 9 دی با حضور میلیونی خود پاسخ خیلی از اقدامات فتنه‌گران را دادند، افزود: ملت ایران پاسخی به هتاکی‌های عاشورای 88 را دادند و به این دلیل این روز، روز حماسه، غیرت دینی و حمایت قاطع از رهبری معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه رهبری مقام معظم رهبری، ایران را بیمه کرده است، تاکید کرد: رهبری مقام معظم رهبری، ایران را چنان بیمه کرده است که در هیچ طوفانی سرخم نمی‌کند و تنها با تدبیر و درایت در مقابل هجمه‌های دشمن استکباری و صهیونیستی خواهد ایستاد و در این مقاومت ترسی به خود راه نمی‌دهد.

سودانی با اشاره به اینکه مردم در 9 دی سنگ تمام گذاشتند، تاکید کرد: ملت ایران در 9 دی با حضوری حماسی در خیابان‌ها اوج ارادت خود را به امام حسین(ع) به اثبات رساندند و به این دلیل این روز نشان از عشق مثال‌زدنی مردم ایران به اهلبیت و امام حسین(ع) است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران 9 دی را جاودان کردند، خاطر نشان کرد: 9 دی نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور و در مرزهای بین‌المللی الگویی مثال‌زدنی برای ملت‌ها شده است به نحوی که بیداری اسلامی را جهت‌دهی کرده است.

سودانی با تاکید بر تاثیرات حماسه 9 دی در جامعه بین‌الملل تاکید کرد: 9 دی قدرت ملی و پشتیبانی حماسی مردمی از انقلاب اسلامی را به رخ همه جهانیان کشید.

انتهای پیام/72006/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول