اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

خلق حماسه 9 دی ماحصل اعتماد مردم به ولایت فقیه بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: خلق حماسه 9 دی ماحصل اعتماد قلبی و راسخ مردم به نظام و ولایت فقیه بود.

خلق حماسه 9 دی ماحصل اعتماد مردم به ولایت فقیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، محمدعلی نصرتی امشب در جمع مردم آذرشهر اظهار کرد: حماسه‌آفرینان 9 دی 88مردم عادی نبوده بلکه فرشتگان و ملائک در سایه نصرت خداوندی بودند که با تمسک به ریسمان ولایت فقیه حماسه جاویدان آن روز را در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: حماسه 9 دی ریشه در عاشورای حسینی و اندیشه‌های امام زمانی داشت و یک اتفاق و حادثه طبیعی نبود.

وی فتنه سال 88 را یکی از سناریوهای دشمن برای براندازی نظام ذکر کرد و افزود: دشمن برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌های چندین ساله خود را در سال 88 توسط عده‌ای افراد مغفول ساده لوح و بی‌بصیرت در کشور پیاده کرد.

وی بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی را تنها رمز عبور از فتنه 88 ذکر کرد و گفت: رهبری داعیانه حضرت امام خامنه‌ای، بصیرت و آگاهی مردم و نصرت خداوندی تمام سناریوها و توطئه‌های شوم چندین ساله استکبار جهانی را در 9 دی ماه 88 نقش بر آب کردند.

نصرتی مقوله امنیت را یکی از نعمت‌های خداوندی ذکر کرد و افزود: فتنه 88 تذکر جدی به مردم ایران اسلامی بود به این دلیل که باید قدردان و شکرگزار نعمات بی شمار انقلاب، مخصوصاً امنیت باشیم.

وی در ادامه گفت: استکبار جهانی با اصل حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارد و بزرگ‌ترین گناه ما این است که سلطه تاریخی آمریکا را قبول نداریم در کشور علوی و اسلامی می‌خواهیم با عزت و شرافتمندی زندگی کنیم.

نصرتی خاطرنشان کرد: با وجود دشمنی‌های خصمانه دشمنان قسم خورده نظام، انقلاب اسلامی به الگوی بی‌بدیلی در دنیا تبدیل شده و بیداری اسلامی اقصی نقاط جهان را فراگرفته است. 

انتهای پیام/60002/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول