اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی:

حماسه‌ 9 دی با حضور خودجوش مردم با بصیرت ایران ‌خلق شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: حضور خودجوش مردم در حماسه نهم دی بیانگر بیداری و بصیرت ملت ایران در تمامی صحنه‌ها است.

حماسه‌ 9 دی با حضور خودجوش مردم با بصیرت ایران ‌خلق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان بنیاد شهید به مناسبت روز بصیرت اظهار داشت: نهم دی ماه سال 88 نمونه بارزی از حضور بی‌بدیل زنان و مردان غیوری بود که برای صیانت از اعتقادات، نظام و ولایت فقیه خودجوش در صحنه حضور یافته و وفاداری خود را به نظام و رهبری به اثبات رساندند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان یکی از رویکردهای اصلی و اساسی خود را از بروز جریان فتنه و انحراف تخریب جایگاه ولایت فقیه و کم فروغ کردن اثرات آن در راهبری و روشنگری جامعه اسلامی قرار داده بودند، تصریح کرد: خروش مردم در راهپیمایی 9 دی نشان داد که ملت ایران پیوندی عمیق با ولایت فقیه و ارزش‌های دینی دارند و اجازه نخواهند داد دشمنان کوردل ضربه‌ای به ولایت فقیه وارد کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: حماسه بزرگ 9 دی توطئه‏های رنگین، پیچیده و خطرناک صهیونیست و استکبار جهانی را در هم کوبید و نشان داد ملت ایران ملتی وفادار به نظام و ولایت فقیه و همواره آماده جانفشانی در راه ارزش‌‌های این نظام و انقلاب هستند.

هنرمند با اشاره به اینکه 9 دی ماه سره از ناسره مشخص شد و تجدید میثاق میلیونی ملت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری صورت گرفت، ادامه داد: مردم با بصیرت، ولایت‏مدار و آگاه اقصی نقاط ایران اسلامی با حضور گسترده در صحنه برنامه‏ها و فتنه‏های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی با بیان اینکه نهم دی پیام‌های بسیار ارزشمندی به دنبال داشت و یکی از این پیام‌ها این است که مردم برای همیشه و تا آخر، با ولایت خواهند ماند، افزود: مردم در 9 دی‌ با حضور آگاهانه و با بصیرت خود و با تبعیت از مقام معظم رهبری جواب دندان‌شکنی به حرمت‌شکنان و فتنه‌گران دادند و بیعت خود را برای دیگر بار با ولایت به اثبات رساندند.

هنرمند با بیان اینکه نقش ارزشمند رهبری در هدایت این جریان نقشی ممتاز و برجسته  بود، ادامه داد: حماسه 9 دی یک حرکت خودجوش مردمی با اندیشه‌ها و گرایش‌های متفاوت سیاسی در راستای تثبیت جایگاه ولایت فقیه به عنوان مترقی‌ترین اصل قانون اساسی بود که بی‌شک بیداری‌ اسلامی و فکری مردم در جای جای جهان بی‌ارتباط با این حرکت نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تاکید بر اینکه 9 دی‌ ماه باید به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی زنده بماند، اظهار کرد: این روز موجب تعمیق و گسترش پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت و همچنین جاودانگی و پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/87001/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول