اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

خروش مردم در 9 دی به دلیل هجوم به شعائر حسینی بود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: خروش مردم زمانی در 9 دی به ثمر نشست که متوجه شدند شعائر حسینی در حال هجمه است.

خروش مردم در 9 دی به دلیل هجوم به شعائر حسینی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی عصر امروز در مراسم «درس‌های عاشورا برای امروز ما» اظهار داشت: مردم در 9 دی پاسخ هتاکی‌های انجام شده به شعائر حسینی را دادند و به این دلیل به صحنه آمدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند.

وی افزود: بر اساس آمارهای موجود در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بیش از 41 میلیون نفر شرکت کردند و در حماسه 9 دی نیز 40 میلیون نفر به خیابان‌ها آمدند و این آمارها بسیار معنا‌دار است.

وی تاکید کرد: در 9 دی مردم به صورت جدی از ولایت فقیه، اسلام و شعائر حسینی(ع) حمایت کردند و با هتاکان به محرم و عاشورا مرزبندی خود را ابراز کرده و برائت جستند.

شفیعی با اشاره به اینکه ملت ایران مردمی بسیار فهیم هستند، افزود: ملت ایران با شناخت صحیح از شرایط و حضوری به موقع در صحنه توانست فتنه را نابود کند و به این دلیل همیشه در صحنه‌های مختلف سیاسی به میدان آمدند و همیشه نیز پیروز میدان‌های سیاسی بوده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان افزود: نقطه اتحاد ملت ایران شور و احساسی است که به عاشورا و امام حسین(ع) ابراز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دشمن تنها در تلاش بود تا جوانان را به شک وادارد و پایه‌های اصلی‌ نظام جمهوری اسلامی را که انتخابات‌های پیشین کشور را نیز برگزار کرده بود زیر سئوال ببرد و این برنامه را در فتنه به خوبی سامان‌دهی کرد اما ملت ایران در 9 دی دشمن را مایوس کرد.

شفیعی تاکید کرد: بیش از 80 درصد واجدین شرایط ایران در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند ولی دشمنان تلاش کردند تا با ایجاد تشکیک این موفقیت بزرگ را تحت‌الشعاع قرار دهند.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول