اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیل روانبخش از فتنه 88 و نقش مردم در حماسه 9 دی

فتنه 88 ‌‌سهمگین‌ترین طوفان‌ جهان بود/بصیرت مردم در 9 دی فتنه‌گران را متلاشی کرد

خبرگزاری فارس : دبیر سیاسی هفته نامه پرتو سخن فتنه 88 را یکی از ‌‌سهمگین‌ترین طوفان‌های جهان برشمرد و گفت: بصیرت مردم در 9 دی فتنه‌گران را متلاشی کرد.

فتنه 88 ‌‌سهمگین‌ترین طوفان‌ جهان بود/بصیرت مردم در 9 دی فتنه‌گران را متلاشی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قاسم روانبخش در همایش بصیرت که به مناسبت سالروز نهم دی جمع کارکنان لشکر عملیاتی پنج نصر سپاه امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: فتنه 88 یکی از سهمگین‌ترین طوفان‌هایی بود که کشور را به سمت مقوله غربی شدن سوق می‌داد و با روی کار آمدن مردم در نهم دی ماه سال 88 از هم متلاشی شد.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو سخن افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر عاشورا در ایران به وقوع می‌پیوست امام حسین(ع) کشته نمی‌شد و این ابن زیاد زمان بود که به دست مردم کشته می‌شد چرا که عاشورای ما 9 دی بود.

وی با اشاره به گفته مقام معظم رهبری که فرمودند فتنه 88 ریشه 20 ساله داشت، بیان کرد: کسانی که در فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری در روز عاشورا حرمت‌شکنی کردند کسانی بودند که با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل داشتند که بصیرت مردم آنها را سرنگون کرد.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید کشورهایی که در برهه زمانی کنونی با مضمون بیداری اسلامی انقلاب کردند اکثر آنها هنوز انقلاب ناقصی دارند چرا که نمونه بارز بیداری اسلامی در کشور مصر اتفاق افتاد زیرا در رأس یک انقلاب باید ولی فقیه و نظریه‌پرداز آن هم وجه اسلامی داشته باشند.

روانبخش خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر ایران معمار بزرگ انقلاب بودند و آن را بر اساس مدل تشیع بنا کردند و تا نسل‌ها این نظام اسلامی پا برجا خواهد ماند.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی عنوان کرد: فتنه 88 را کسانی شکل دادند که وابسته به جریان اصلاح‌طلبی بودند و همان‌هایی بودند که در دوره 8 ساله اصلاحات انواع و اقسام توهین‌ها را به ائمه اطهار و معصومین می‌کردند.

روانبخش تاکید کرد: در حال حاضر از سال‌های گذشته رشد 11 درصدی در صنعت و علم کشور داشته‌ایم و روزبه‌روز کشور در همه زمینه‌ها در حال پیشرفت است و راه خود را از 30 سال پیش پیدا کرده است و تا نسل‌ها ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/70002/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول