اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

9 دی خون تازه‌ای در رگ‎های انقلاب اسلامی وارد کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: 9 دی خون تازه‌ای در رگ‎های انقلاب اسلامی وارد کرد.

9 دی خون تازه‌ای در رگ‎های انقلاب اسلامی وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سلیمان عباسی در جمع مردم گنبدکاووس اظهار داشت: دشمن در روز 9 دی نکته بسیار مهمی را فراموش کرده است اینکه اثر 9 دی بر انقلاب همچون اثر کربلا بر اسلام بود.

وی با بیان اینکه توطئه دشمن با طراحی‎های داخلی و خارجی ادامه دارد خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما در برخورد با جریان نفاق، بصیرت است زیرا واقعیت نفاق از باطن از دست رفته است و این آن‌ چیزی است که قرآن در نقش نفاق یاد می‌کند.

پیامبر(ص) از بزرگترین فتنه‌ای که هراس داشت فتنه بنی‌امیه بود

عباسی با بیان اینکه آنچه که می‌تواند اسلام را نابود کند از درون است، به بیانات پیامبر(ص) در مورد نفاق اشاره کرد و گفت: پیامبر(ص) از بزرگترین فتنه‌ای که هراس داشت فتنه بنی‌امیه بود زیرا مردم را در ابهام و گمراهی فرو می‌برد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در مقایسه‌ای تاریخی گفت: در پیروزی انقلاب هم همین طور بود فتنه‌هایی بود که مقام معظم رهبری با هوشیاری سرکوب کرد و در جای خود نشاند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در فتنه 88 توجه به خواص داشت و در آن زمان همه عناصری که سناریوی از پیش طراحی شده انقلاب مخملی را ترسیم کرده بودند وارد شدند تا اگر بتوانند در انتخابات موفق شوند و سکان را به دست بگیرند و اگر نه، وارد مرحله دوم شوند و تقلب در انتخابات را مطرح کردند و با شعارهای بر ضدانقلاب اسلامی طرح ابطال انتخابات را تحمیل کنند و می‌خواستند سکان امور را به دست بگیرند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فتنه‌گران راه قانونی را انتخاب نکردند و نخستین سناریوی فتنه در انتخابات وقایع 16 آذر بود که عکس امام(ره) را به آتش کشیدند و در روز عاشورا نیز تحت عنوان فتنه سبز هلهله‌کنان در خیابان آشوب کردند و برای رسانه‌های خارجی تصویرسازی کردند اما با بصیرت و آگاهی مردم در حماسه 9 دی سرکوب شدند.

9 دی به خاطر نوع حادثه روز دشمن‎شکنی بود

عباسی با بیان اینکه 9 دی با روزهای دیگر متمایز است گفت: 9 دی به خاطر نوع حادثه روز دشمن‎شکنی بود روزی که پایه‌های انقلاب استحکام یافت و هویت پیدا کرد و اسرار روشن شد.

وی با اشاره به بصیرت در مکتب سیدالشهدا یادآور شد: بهترین نمونه بصیرت، بصیرت حضرت قاسم فرزند امام حسن (ع) بود برای اینکه به میدان شهادت برود از سیدالشهدا کسب اجازه کرد و نشان داد که با هر جایگاه و مقام در هر جایی مطیع رهبر وامام زمان خود است.

انتهای پیام/2307/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول