اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مردم در 9 دی طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مردم با خلق حماسه 9 دی طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند و بار دیگر به دشمنان فهماندند که هیچ عاملی نمی‌تواند اتحاد و یکدلی مردم ایران را خدشه‌دار کند.

مردم در 9 دی طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار، عاشورا‌مداری، امام‌محوری، ولایت‌مداری، دشمن‌ستیزی و موقعیت‌شناسی را از مهم‌ترین شاخصه‌های ملت ایران در خلق حماسه 9 دی ماه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: نقش پیامبرگونه و هدایت‌گری مقام معظم رهبری در تمام حوادث و بحران‌های داخلی و خارجی به ویژه حماسه 9 دی ماه سال 88 تمام دشمنان نظام را مجبور به بیان این مهم کرد که ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه در تمام عرصه‌ها سربلند و پیروز خواهد بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به حضور یکپارچه مردم شهرها و روستاهای کشور در حماسه 9 دی سال 88 در راستای انزجار از هتک حرمت به مقدسات و اعلام حمایت از نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و افزود: این روز بزرگ و تاریخی برکات و دستاوردهای مهم از جمله پیوند عمیق مردم با ولایت و افزایش اقتدار اسلام و ارتقای مقبولیت انقلاب، عقب‌نشینی و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه داشت و این امر بیانگر اهمیت بزرگداشت این روز حماسی و ارزشمند است.

وی افزود: دشمنان با تهدیدات فرهنگی انقلاب مخملی که در کشورهای کوچک اطرافمان ایجاد کرده بودند بر این باور بودند که چنین نسخه‌ای برای ایران اسلامی کارساز است چرا که شناخت آنها از ظرفیت ملت مسلمان و وفادار نظام مقدس اسلامی ناچیز و اندک بوده است.

رجبی به تداوم توطئه، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان اسلام و همراهی برخی از ناآگاهان داخلی در قالب جریانات انحرافی با آنان اشاره و تصریح کرد: هوشیاری مردم و مد نظر قرار دادن فرمایشات رهبر انقلاب باید سرلوحه کار و تمام برنامه‌های مردم قرار گیرد.

این مسئول در پایان روز حماسی 9 دی ماه را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست و اذعان داشت: مردم بیجار و استان کردستان نیز همچون سایر مردم ایران در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده جانفشانی و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

انتهای پیام/79001/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول