اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

9 دی تجلی بصیرت مردم در دفاع از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه روز نهم دی روز نشان دادن عزت و اقتدار ملی مردم ایران اسلامی است، گفت: 9 دی تجلی حضور با بصیرت مردم در دفاع از ولایت فقیه است.

9 دی تجلی بصیرت مردم در دفاع از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی بعد از ظهر امروز در همایش گرامیداشت حماسه نهم دی در مسجد الزهرا(س) اظهار داشت: 9 دی سالروز حماسه‌ای بزرگ در انقلاب اسلامی است که مردم ایران زمین، با بصیرت و بیداری اسلامی خود نشان دادند که این حضور گسترده و با شکوه نشانه حمایت مردم از ولایت فقیه، آرمان‌ها و ارزش‌های ناب اسلام و نیز نظام با صلابت اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با خلق حماسه نهم دی آری دیگری به انقلاب اسلامی گفتند، تصریح کرد: 9 دی سر فصل یک تاریخ و جهش جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی بود چرا که ملت ایران در 9 دی برای رفع فتنه، چهره حسینی خود را به جهانیان نشان داده و پاسخ محکمی به فتنه‌‌انگیزان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه حماسه نهم دی موجب تقویت وحدت و تضمین امنیت ملی و خنثی شدن تبلیغات پوچ دشمنان شد، بیان داشت: نهم دی ماه ملت ایران با حضور پرشورشان در راهپیمایی، وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و رهبرشان و انزجار خود را از فتنه ‌انگیزی دشمنان به نمایش گذاشتند.

دری ‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه روز نهم دی سالروز بصیرت و ولایت، وحدت ملی و بیعت مجدد ملت با امام و رهبر معظم انقلاب است، افزود: نهم دی 88 تداعی کننده حماسه‌ای همیشه جاوید و بیعت دوباره با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار شود.

وی ادامه داد:  حضور حماسی مردم در روز 9 دی سال 88 شکوه تجدید میثاق ملت با آرمان‌های امام راحل، ولایت مطلقه فقیه و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت و ثابت کرد معیارهای انقلاب اسلامی و مسلمانان با غرب و استکبار جهانی متفاوت است.

وی تصریح کرد: نهم دی روزی بود که ملت به آمریکا و دشمنان نه بزرگی گفت و به آن‌ها ثابت کرد ملت آزاده ایران با امام و رهبری عهدی ناگسستنی داشته و همچنان بر عهد و پیمان خود وفادار است.

دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه مردم ایران همچنان یکپارچه در برابر تمام توطئه‌های داخلی خارجی، منطقه‌ای و جهانی آماده جان فشانی هستند اظهار داشت: آمریکا و دشمنان انقلاب با صرف میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری مصمم هستند این نظام را در هم بکوبند اما غافل از آنند که ایران ریشه در اسلام دارد.

امام جمعه اراک گفت: ملت ایران با تمام وجود به اسلام فقاهت، رهبری، ولایت فقیه و قانون اساسی پایبند است و هرگز دست از حمایت خود از اسلام فقاهت بر نخواهد داشت چرا که در طول تاریخ همواره اسلام فقاهت در برابر جریان‌های مختلف دیگر، که ریشه اسلامی نداشته قرار گرفته است.

انتهای پیام/87001/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول