اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 379 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از جمع‌آوری 379 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 379 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

عیسی بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امدادگران در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان با توجه به طرح‌های اجرایی کمیته اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، اضافه کرد: در خانه انفاق نیز با توجه به اجرای این طرح‌ها کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان محدود به زمان خاصی نیست، افزود: با توجه به اینکه این مرکز به منظور سهولت در امور خیرین تاسیس شده است، بر همین اساس خیرین و نیکوکاران در فصول مختلف سال و با مراجعه به خانه انفاق می‌توانند کمک‌های خود را در حمایت از مددجویان تحویل دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از کمک‌های جمع‌آوری شده توسط خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان در آبان ماه سال‌جاری افزود: در طول این مدت در مجموع مبلغ 379 میلیون و 68 هزار و 750 ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

بیات همچنین با اشاره به جمع‌آوری 57 میلیون و 955 هزار ریال کمک غیر نقدی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان افزود: همچنین در قالب صدقات نیز مبلغ 3 میلیون و 178 هزار ریال در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

وی کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح شفا را نیز 27 میلیون و 117 هزار و 750 ریال عنوان کرد و ادامه داد: در قالب جمع‌آوری نذورات قربانی نیز مبلغ 7 میلیون و 336 هزار و 500 ریال در آبان ماه سال‌جاری جمع‌آوری شده است.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در پایان با اشاره به اینکه هریک از طرح‌های اجرایی کمیته امداد با هدف خاصی اجرا و کمک‌های مردمی نیز در راستای تحقق این اهداف جمع‌آوری می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، کمک‌های جمع‌‌‌آوری شده در اسرع وقت در بین خانواده‌های زیر پوشش این نهاد توزیع می‌شود.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول