اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان:

زنجانی‌ها سال گذشته 30 میلیارد ریال صدقه دادند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: در طول سال گذشته مردم استان زنجان 30 میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده‌اند.

زنجانی‌ها سال گذشته 30 میلیارد ریال صدقه دادند

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی با اجرای 45 طرح مشارکتی که برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری صدقات یکی از عمده‌ترین طرح‌های اجرایی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) است اضافه کرد: سال گذشته بیش از 30 میلیارد ریال صدقه در سطح استان زنجان پرداخت شده است.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: میزان صدقات پرداختی توسط مردم زنجان در طول سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن 17 درصد رشد داشته است.

وی در ادامه با اشاره به تعداد مشترکان صندوق صدقه در استان زنجان افزود: در حال حاضر 130 هزار صندوق صدقه در سطح معابر، اماکن، بانک‌ها، منازل، مدارس و ادارات استان زنجان وجود دارد.

حسنلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر طرح‌های اجرایی توسط مسئولان ذیربط در کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: جمع‌آوری زکات فطره و کفاره، زکات مال، اجرای طرح مائون، طرح رضوان و طرح کوثر نیز از دیگر طرح‌هایی است که به صورت سالانه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی برای نخستین بار در ایام ماه محرم سال گذشته تصریح کرد: با اجرای این طرح 3 میلیارد و 700 میلیون ریال نذورات مردمی جمع‌آوری شد.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به اجرای طرح اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان افزود: سال گذشته در راستای اجرای این طرح یک میلیارد ریال نذورات مردمی جمع‌آوری شد که این رقم در مقایسه با سال قبل از آن دارای افزایش 181 درصدی بود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول