اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان خبر داد

افزایش 14 درصدی صدقه پرداختی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان گفت: میزان صدقات پرداختی زنجانی‌ها در سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن 14 درصد افزایش داشته است.

افزایش 14 درصدی صدقه پرداختی در زنجان

جمشید پرویزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مردم خیر استان زنجان سال گذشته صدقات و اعانات خود را در قالب‌های مختلف به مددجویان زنجانی هدیه کردند.

وی با اشاره به اینکه تخلیه صدقات و جمع‌آوری مبالغ ریخته شده در صندوق‌های صدقه با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب در طول سال صورت می‌گیرد، افزود: مبالغ جمع‌آوری شده از محل صندوق‌های صدقه برای برطرف کردن نیازهای نیازمندان هزینه می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ 16 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل صندوق‌های صدقه موجود در شهرستان زنجان جمع‌آوری شد، اضافه کرد: این رقم در مقایسه با سال قبل از آن 14 درصد افزایش داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 54 هزار و 392 صندوق کوچک خانگی در شهرستان زنجان وجود دارد، افزود: همچنین 866 صندوق متوسط نیز در اماکن عمومی شهرستان زنجان نصب شده است.

پرویزی همچنین با اشاره به اینکه 2 هزار و 158 صندوق صدقه نیز در معابر عمومی سایر نقاط شهر نصب و توزیع شده است، اضافه کرد: سال گذشته تعداد توزیع صندوق‌های صدقه در سطح شهرستان در مقایسه با سال قبل از آن چهار درصد رشد داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح احسان دانش‌آموزی در شهرستان زنجان اضافه کرد: این طرح با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان مواجه شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با اشاره به اینکه این طرح با همکاری مدیران، معلمان و معاونان آموزشی اجرا شد، افزود: در راستای اجرای این طرح 38 هزار قلک مقوایی در بین دانش‌آموزان زنجانی توزیع شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته از محل اجرای این طرح 278 میلیون و 394 هزار ریال کمک دانش‌آموزی جمع‌آوری شد، اضافه کرد: این رقم در مقایسه با سال قبل از آن 320 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول