اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران عنوان کرد

ارائه آموزش امر به معروف و نهی از منکر به 3 هزار گچسارانی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران گفت: این ستاد برای افزون بر 3 هزار نفر از اعضای ستاد، آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر ارائه داد.

ارائه آموزش امر به معروف و نهی از منکر به 3 هزار گچسارانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، بهمن ایمانی‌فرد امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان که با حضور امام جمعه، مدیران و رؤسای ادارات و نهادها و 120 نفر از اعضای این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر احیای همه زیبایی‌ها در برابر زشتی‌ها و تقویت روح معنویت و سلامت دینی در جامعه است.

وی کمرنگ شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و بی‌تفاوتی برخی از مردم و مسئولان را آفتی خطرناک برای جامعه اسلامی دانست و ترویج هر چه بیشتر این فریضه مورد تأکید در قرآن و روایات ائمه(ع) را خواستار شد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران معتقد است نوع رفتار آمر به معروف و ناهی از منکر باید طوری باشد که بهترین و بالاترین نتیجه را به دست آورد.

ایمانی‌فرد با بیان و تشریح برخی از عملکردهای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سال 91 ابراز داشت: این ستاد از ابتدای امسال تاکنون افزون بر پنج جلسه در سطح شهرستان برگزار کرده است.

وی افزود: مجموعه معاونان این ستاد نیز با برگزاری 22 جلسه برنامه‌ریزی‌های مطلوبی را در راستای هماهنگی اجرای فعالیت‌ها داشته‌اند.

* انجام 2 هزار تذکر لسانی در گچساران در سال 91

ایمانی‌فرد با اشاره به برگزاری 12 همایش بزرگ فرهنگی خاص در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و 28 جلسه مختلف فرهنگی، 16 جلسه کلاس اخلاق مدیران با حضور امام جمعه، فرماندار و رؤسای ادارات و نهادهای این شهرستان در ادارات مختلف، بر تداوم حضور و فعالیت اعضا در برنامه‌های مختلف این ستاد تأکید کرد.

وی بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 2 هزار تذکر لسانی در زمینه حجاب و عفاف، روزه‌خواری و دیگر منکرات انجام شده است.

ایمانی‌فرد خاطرنشان کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آموزش‌های عمومی و اختصاصی را برای اعضای ستاد در نظر گرفته است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران ادامه داد: در همین راستا به افزون بر 3 هزار نفر آموزش عمومی و به 380 ضابط نیز آموزش‌های اختصاصی امر به معروف و نهی از منکر ارائه شد.

ایمانی‌فرد تصریح کرد: در 38 اداره و نهاد گچساران شورای امر به معروف و نهی از منکر فعال شده که انتظار می‌رود بقیه ادارات و نهادها نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: از 100 حوزه و پایگاه این شهرستان نیز 65 حوزه شورای امر به معروف و نهی از منکر را راه‌اندازی و فعال کرده‌اند.

ایمانی‌فرد عنوان داشت: این ستاد ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی، از شوراهای فعال زیرمجموعه خود در سطح ادارات، نهادها، بازار و اصناف و پایگاه‌های مقاومت بازرسی‌های مستمری دارد.

وی از مسئولان ادارات و نهادهای گچساران خواست تا گزارشات خود در زمینه فعالیت‌های شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات متبوع خود را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

ایمانی‌فرد با تقدیر از ادارات منابع طبیعی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز و اداره گاز گچساران به خاطر فعالیت مطلوب و ارسال گزارشات، خواستار ارائه گزارش توسط رؤسای ادارات در قالب فرم مخصوص شد.

وی با تأکید بر لزوم تشکیل شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی ادارات و نهادها در راستای تکمیل ساختار این ستاد در گچساران ابراز داشت: باید با انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزش‌های عمومی و فعال‌سازی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر، وظایف ستادی این شوراها به نحو مطلوبی انجام شود.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول