اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب شادگان:

امر به معروف و نهی از منکر به جامعه امنیت می‌بخشد

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شادگان گفت: یکی از اثرات مهم فریضه امر به معروف و نهی از منکر، امنیت بخشی به فرد و جامعه است.

امر به معروف و نهی از منکر به جامعه امنیت می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، خلیل احمدی صبح امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر که با حضور سران عشایر و جمعی از مسئولان محلی در دادگستری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برقراری امنیت اجتماعی در هر شهری یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان و مردم است.

وی افزود: هر جامعه‌ای برای پویایی خویش نیازمند آرامش و امنیت از جانب داخل و خارج است که از مهم‌ترین آثار اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر حفظ امنیت است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان ضمن بیان کارکردهای امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: یکی از اثرات مهم این فریضه، امنیت بخشی به فرد و جامعه بوده و سایر اثرات و کارکردهای امر به معروف و نهی از منکر نظیر بقایای جامعه و حفظ وحدت، عدالت اجتماعی و اقتصادی، امنیت بخشی به فرد و جامعه است.

وی اضافه کرد: سایر اثرات و کارکردهای امر به معروف و نهی از منکر چون بقای جامعه و حفظ وحدت، عدالت اجتماعی و اقتصادی، آبادانی و سازندگی است.

احمدی با بیان اینکه خدمت صادقانه برای ایجاد نظم و امنیت در کشور از صالح‌ترین اعمال است، گفت: هر چند ممکن است در برخی موارد شاهد بروز تخلفاتی نیز باشیم اما این مشکلات تنها مختص به کشور نیست و در همه جای دنیا شاهد این قضایا هستیم.

وی در پایان تعامل مثبت و سازنده عشایر برای حل مشکلات میان دادگستری و مردم را مستلزم اعتماد متقابل، دلسوزی و تعهد عنوان کرد.

انتهای پیام/72001/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول