اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

توصیه‌ها و انتقادات مردم راهگشای کار مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لنده با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: توصیه‌ها و انتقادات مردم در حوزه‌های مختلف می‌تواند بسیاری از امور را به سرانجام برساند و راهگشای خدمت مسئولان باشد.

توصیه‌ها و انتقادات مردم راهگشای کار مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی در مراسم معارفه بشخدار جدید لنده به اهمیت خدمت در نظام جمهوری اسلامی اشاره و اظهار داشت: مسئولان باید با همت و تلاش وافر درصدد انجام تکالیف و جلب رضای الهی باشند.

وی با تقدیر از زحمات چند ساله بخشدار سابق، لزوم استفاده از فرصت خدمت‌گزاری در سنگر بخشداری را یادآور شد و بر ضرورت توجه جدی به مسائل و مشکلات منطقه تاکید کرد.

امام جمعه لنده در سخنان خود تعهد، تخصص، پیگیری و جدیت در کار را از خصوصیات بارز جمالی بخشدار سابق دانست و افزود: مسئولیت‌پذیری همراه با جدیت و پشتکار مهم‌ترین خصوصیت یک مسئول بوده که بخشدار سابق لنده مصداق خوبی در این زمینه است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: مسئولان استانی، شهرستانی و محلی باید توصیه‌ها و انتقادات مردم را با دیده منت پذیرفته و آن‌ها را در جهت پیشرفت کاری خود به کار بندند.

عبدالملکی در ادامه تصریح کرد: باید از فرصت‌های خدمت‌گزاری در جهت تحقق اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفاه عمومی مردم بیشتر استفاده کرد.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول