اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

وضعیت حجاب در برخی ادارات مازندران نگران‌کننده است

خبرگزاری فارس: معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به بررسی وضعیت عفاف و حجاب در ادارات و کارخانجات استان گفت: در برخی از ادارات و کارخانجات شیوع بدحجابی نگران‌کننده است.

وضعیت حجاب در برخی ادارات مازندران نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران، گردهمایی روسا، دبیران و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، کارخانجات و مراکز آموزشی و درمانی، اصناف و هیئات مذهبی مازندران به منظور تعامل و همدلی هر چه بیشتر مدیران در راستای احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به بررسی وضعیت عفاف و حجاب در ادارات و کارخانجات استان اظهار داشت: در برخی از ادارات و کارخانجات شیوع بدحجابی نگران‌کننده است.

حجت‌الاسلام محمود امامقلی‌پور به بررسی وضعیت عفاف و حجاب در 84 اداره و دستگاه اجرایی مازندران اشاره کرد و گفت: با بازدیدهای انجام شده در برخی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی، متاسفانه عفاف، حجاب و شئونات اسلامی رعایت نشده که با تذکر ستاد احیا مواجه شده است.

معاون ادارات و کارخانجات مازندران یادآور شد: با برگزاری جلسات توجیهی در مراکز آموزشی استان، شیوه احیای امر به معروف در این حوزه تذکر داده و تا حدودی برای رعایت این فریضه مهم در بین افراد جامعه موثر واقع شده است.

امامقلی‌پور به اعلام آمادگی مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارخانجات برای حضور در ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر استان اشاره کرد و گفت: نقش مدیران در تحقق فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر بسیار موثر است.

این مقام مسئول افزود: با حضور گسترده مدیران دستگاه‌های اجرایی در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سال گذشته امیدواریم این ستاد با شکوه و عظمت بهتری نسبت به سال گذشته برگزار شود.

وی به عملکرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات با مدیران استان و مرکز آموزشی، بازدید از وضعیت عفاف و حجاب ادارات و برگزاری همایش دبیران ستاد احیا، برگزاری همایش برای آشنایی مردم با امر به معروف ونهی از منکر از مهمترین عملکردهای این ستاد بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران و رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان نیز به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و گرامیداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر اخلاق خداست زیرا خداست که امر و نهی می‌کند و هر کسی که در راستای امر و نهی خدا حرکت می‌کند همکار و پیرو خداست که بر اساس روایات کسانی که آمرین به معروف و ناهیان از منکر هستند خلیفه و جانشین حق تعالی‌اند.

آیت‌الله نورالله طبرسی اظهار داشت: از زحمات خالصانه و صادقانه مدیرانی که خود را در قبال مردم و کشورشان مسئول می‌دانند و در راستای ترویج و گسترش امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم و به وجود آنان در عرصه امروز جای افتخار باقی‌است.

رئیس ستاد احیای مازندران گفت: بر اساس گزارشات ابلاغی از سوی ستاد احیای استان در جهت وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی و مراکز آموزشی و درمانی نشان می‌دهد که مدیران پای کارند و از برنامه‌های ستاد احیای استان استقبال و پیروی می‌کنند البته قابل ذکر است مدیران باید در راستای اجرای مأموریت‌های ستاد احیاء بیشتر تلاش داشته باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران در پایان به نقش بسزای مدیران در تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر و نقش و اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در عقائد، فقه و احکام و اخلاق اشاره کرد و افزود: مدیران باید با انسجام و همفکری هر چه بیشتر با یکدیگر برای بهبود وضعیت عفاف و حجاب و ترویج و گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر به راهکارهای مناسب و بازدهی عملکرد بهتر دست یابند.

انتهای پیام/86003/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول